Dator, lunch och städat...

Känns lite ovant att sitta vid den nya datorn fortfarande men så är det alltid. Kändes jättekonstigt när jag köpte min nya mobil förra året. Men man kommer snabbt in i det och då känns det bra. Känns annorlunda att ha Windows 7 nu när man hade XP på den andra.

Imorgon är jag ledig från jobb så ska passa på att ringa körskolan och även göra något distanstest här hemma. Anledningen till att jag ska ringa körskolan är att jag har min omskrivning snart igen så vill veta om jag ska sitta där och öva eller om det räcker att jag gör det hemifrån.

Ska även luncha med Sandra imorgon. Blir på Haket så måste in och kolla deras hemsida sen, mitt kort har fortfarande inte kommit än och eftersom jag fick spärra mitt andra när jag drabbades av virus står man utan pengar. Eller utan pengar är jag inte, men utan kort där pengarna finns. Orkar inte vänta i 20 minuter på banken bara för att ta ut några hundralappar. Lat? Bara lite... Sparar i alla fall de pengarna från shopping!

R
ensade ut alla mina garderober när jag kom hem med. Slängde två hela sopsäckar med kläder som jag inte kände för att sälja. Vissa saker som är lite mer slitna vill man inte att någon annan ska använda. Dock blev det inte bara kläder i sopsäckarna utan även en massa gamla papper m.m.

Nu ska jag läsa bloggar och sedan svara på kommentarer. Ska fixa till det sista på rummet och få ordning här. Skönt att ha det gjort innan lördag när vi ska ha folk här hemma. Uppdaterar kanske lite senare igen!!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Linnea

Kommentar postad den

Ett tips är att inte gå på banken innan kl 12. Efter det så brukar det vara ganska lugnt. Banken jag jobbar på är som mest folk inne mellan 10-11 vid 12 - 13 är det ganska lugnt. Men det kanske skiljer från olika bankkontor!

Malin

Kommentar postad den

Okej, det verkar ju konstigt om inte det skulle funka, så bra att det gör det :)

Frida Johansson

Kommentar postad den

Hjälp!

Du skulle inte vilja hjälpa mig med min design och header.. Jag förstörde den totalt nyss och har aldrig varit nöjd med min blogg. Om du vill hjälpa mig och hör av dig så skulle jag bli så glad.

Kram

josefin

Kommentar postad den

sv: ja det tycker jag med =)

Frida Johansson

Kommentar postad den

Okej lugnt :)

Hoppas du har en bra dag sötnos!

carro

Kommentar postad den

Okej! Så det funkar? Men man ska alltså egentligen, typ på helger äta korv och bacon? Jag har inte hittat så himla mycket information om det här metoden. Funkar den bra, eller måste man träna JÄTTEMYCKET? Räcker 30 minuters promenad varje dag?

carro

Kommentar postad den

Okej! Hur länge har du hållt på ungefär? Jag hittade nyss din blogg! SUPERFIN och du skriver väldigt bra. Blir nyfiken på din resa.

Kommentera här