Vinn ett snyggt halsband...

Nu kör jag igång en ny tävling igen och denna gången i samarbete med Aldora. Jag har själv hittat jättemycket som jag vill klicka hem ifrån deras sida och inom kort kommer jag att göra det med. Speciellt deras smycken

Denna gången kan ni vinna ett smycke som är värt 129 kronor och jag själv skulle vilja ha just detta smycket. Så varför inte ta chansen att vinna ett snyggt halsband nu till sommaren?
Tävlingsreglerna finner ni under bilder..

Det här halsbandet kan du vinna om du har turen på just din sida:

Ett halsband med kristallprydd virvel


För att få en lott i tävlingen vill jag att du skriver en kommentar om att du är med och tävlar. Din mailadress måste finnas med.

För att få två lotter i tävlingen ska du skriva ett inlägg i din blogg om tävlingen, länka till detta inlägget samt skriva en kommentar till mig. Din mailadress måste finnas med.

För att få tre lotter i tävlingen ska du skriva ett inlägg i din blogg hur du hade matchat kläderna till halsbandet. Du ska även länka till detta inlägget och skriva en kommentar till mig. Din mailadress måste finnas med.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Mia

Kommentar postad den

Jag vill jättegärna vara med och tävla om detta underbara halsband. Jag har skrivit om tävlingen i min blogg, länkat till inlägget och förklarat hur jag skulle matcha smycket till en outfit, så det torde ju bli 3 lotter!?

Nu hoppas jag verkligen på vinst, för jag är helt såld på halsbandet!!

Elin

Kommentar postad den

Jag skulle vilja vara med och tävla :D

Kram!

Kashaya

Kommentar postad den

Är gärna med och hoppas på tur.=)



[email protected]

Linnea

Kommentar postad den

Sv va mysigt att du tillängnar den till dem! :)

Elin

Kommentar postad den

Vad hittar du på idag då :D?

Grodan

Kommentar postad den

Jag är med :)

Ida

Kommentar postad den

Vill vara med :)

Väldigt fin blogg du har!

Fröken Viktig

Kommentar postad den

Jag är med :)

Maria

Kommentar postad den

Jag är jättegärna med och tävlar... Jag har även länkat till tävlingen i min blogg och där beskrivit hur jag nog skulle matcha smycket till en outfit... =)



Så jag hoppas nu på 3 lotter?? =)



håller tummarna för mig =P

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Kommentar postad den

åh jag är med :) <3



[email protected]

Linda

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar.

Zoofie

Kommentar postad den

Jag vill vara med med en lott :)

Kommentera här