Körlektion, stan och en trevlig kväll..

Nu har man kollat klart på Greys's Anatomy. Så himla bra den serien och det är faktiskt lite surt att man missar två veckor utav det sen i oktober.

Dagen har varit bara bra. Känns som om det har varit fullrulle hela dagen idag fast det har det egentligen inte varit. Först var det körskolan, sen stan med Stéphanie och sen hem till Johan. Men det har varit en trevlig dag...

Körlektionen idag gick bara bra. Körde inte med min ordinarie körlärare då han är nere i Ungern med något körskoleförbund här i Helsingborg. Men jag fick köra med en som heter Roland och han är jättebra han med. Lugn och jättetrevlig. Kändes verkligen inte som om vi hade en körlektion utan som vi körde en runda i stan. Det är så en körlektion ska vara, den ska flyta på normalt och det ska kännas bra.

Var klar på körskolan runt halv ett tiden så jag stannade kvar och övade på lite prov. Och det gick också så himla bra. Gjorde 4 olika prov och jag fick endast 4 fel på varje så jag har höjt min statistik ännu mer nu. Så snart är det dags för både uppskrivning- och uppkörning.

Mötte upp Stéphanie i stan vid halv tre tiden istället för halv två som vi hade bestämt. Hon hade somnat om så hon vaknade när jag skickade sms till henne vid halv ett. Men det var tur för då kunde jag fortsätta göra lite prov. Tog faktiskt bussen ner idag, det var kallt och blåste jättemycket. Sen började det regna med medans jag väntade på henne nere i stan. Blev en runda i stan plus en lunch på Mezo.

Åkte hem till Johan vid kvart över fem. Han mötte upp mig vid affären för jag skulle in och prata med mamma bara. Gick hem till honom sen och då blev det tacos så nu behöver inte jag äta något mer idag. Magen är fullsmockad känns det som och jag har inte alls följt mitt matschema..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Sandra [ JIGGLY ]

Kommentar postad den

haha :( aaaw, tack :D det behövs.. är så nervöös!

Kashaya

Kommentar postad den

Hade gärna velat se Greys ikväll men jag har bara 1:an, 2:an och 4:an....

elin leijon - makeup, skönhet, bloggdesign & foto

Kommentar postad den

Vilken fin ny bloggdesign du har :)

Kommentera här