Vinnarna är nu dragna...

Nu har jag dragit vinnarna i min tävling. Tog faktiskt hjälp av min syster så hon drog de två vinnarna...

Vinnaren av första priset blev en Saga och vinnaren av tröst priset blev en Erika. Grattis till er tjejer, ni kommer snart få en kommentar i era bloggar och ett mail utav mig så kolla detta så fort som möjligt så jag kan beställa boxarna och skicka dom till er.
Grattis till er ännu en gång!
Nu efter att denna lilla tävlingens slut så får jag fundera på vad jag ska ha för ny tävling. Kanske en veckans blogg tävling (?) vad hade ni tyckt om det? Man måste ju skifta tävlingarna lite eller hur? Drar igång en ny tävling om någon dag. Kan inte dra igång en direkt nu ju!

Idag bestod maten av köttfärsrisotto, hembakat bröd och sallad. Det var faktiskt jättegott, låter kanske äckligt med köttfärsrisotto men det var supergott. Kanske kan lägga in receptet till er ikväll. Det är jätteenkelt att göra och det går snabbt.

Nu ska jag skriva en kommentar och ett mail till vinnarna. Sen får jag se vad jag ska göra. Kommer säkert på något skoj att göra.
Vad har ni för planer ikväll?
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Erika

Kommentar postad den

Tack tack. du har fått mail från mej

Lena

Kommentar postad den

jasså? ja de är skit söta! ska nog köpa svarta också ;)

Sandra

Kommentar postad den

sv: ja det är jättekul =)

Emilia

Kommentar postad den

Åh, vad roligt. Grattis till er! :D

Lena

Kommentar postad den

oh de lät snygga! jag ska nog försöka köpa allihopa färgerna ;) en för varje tillfälle! haha

Sandra

Kommentar postad den

sv: jag har varit i stan =).

själv?

Lena

Kommentar postad den

jodå det är bara bra :) sj då? kram

Mimmi

Kommentar postad den

Grattis till dem! :)

Emilia

Kommentar postad den

Sv: Åh, tack så mycket! :D

Lena

Kommentar postad den

härligt! :) kram

Mimmi

Kommentar postad den

svar: Jasså, vad kul! Ni kanske ska tänka ut det, för det är uppbokat nu när jag var inne och kollade. Hela juni och juli typ :)

Sandra

Kommentar postad den

sv: åh vad skönt =)

Fröken Eko

Kommentar postad den

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)



Mina planer för kvällen är att titta färdigt på Rent Hus!



Häls. F

AMANDA FALK

Kommentar postad den

vad glada vinnarna måste bli :D

Ha en fortsatt härlig kväll!

Sandra

Kommentar postad den

sv: praktiken och hästarna =).

själv?

Jeanette

Kommentar postad den

Vad kul med en veckans tävling. Själv sitter jag och tar det lugnt efter ett besök på medlemskväll i Vilabutiken nere i stan.



Mariekawaii

Kommentar postad den

hehe tyvärr vann jag inte på din tävling ;)

Anna

Kommentar postad den

sv: tack sötis ^^ <3

angelica

Kommentar postad den

nix tyvärr inte jag hehe : Dbättre lycka nästa gång !

♥Jussi♥

Kommentar postad den

Näe, inte jag, men grattis till vinnarna :)

Ellen

Kommentar postad den

Jaha... det är sånt här man missar när man är sjuk och borta från bloggosfären ett par dagar :P Jag tycker du ska köra en tävling till snarast så jag kan vara med och leka :D

Amanda.

Kommentar postad den

synd att jag nt vann ;)), grattis till vinnarna :]]

Kommentera här