Tävlingsdags. Avslutas den 25/3.. AVSLUTAD

Äntligen kör vi igång med min tävling här på bloggen. Har tagit det lite lugnt efter jobb så därför jag inte har skrivit inlägget förrens nu.

Denna gången kommer jag lotta ut ett första pris och ett tröstpris. Priserna kommer ifrån godisboxen.se. Satt och funderade på tävlingar på jobb idag och kom fram till denna tävlingen.
Bilden är klickbar...
För att få 1 lott i tävlingen gör så här:
- skriv att du är med och tävlar i en kommentar.
- skriv även din e-postadress i kommentaren.

För att få 3 lotter i tävlingen gör så här:
- skriv att du är med och tävlar i en kommentar.
- skriv om tävlingen i din blogg, låna gärna bilden. Länka tillbaka till min blogg.
- skriv länken i kommentaren till inlägget där du har skrivit om tävlingen.
- skriv din e-postadress i kommentaren

För att få 5 lotter i tävlingen gör så här:

- skriv att du är med och tävlar i en kommentar.
- bli medlem på någon utav dessa sidorna: gratisskor, gratismode, gratiskläder, gratisbio.
- skriv ditt användarnamn och på vilken sida du blev medlem på.
- skriv din e-postadress i kommentaren

/ Sofia Werlin

Kommentarer

tijas!

Kommentar postad den

Du vet, jag SKA Vinna, annars smisk? ;D

Ehm, jag är med och tävlar! Eller, lottas. Eller vad som helst :D kkthnxbye! ;D

Erika

Kommentar postad den

Är med och har länkat på http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.8121610

KAJSAs.

Kommentar postad den

1 lott!

KAJSAs.

Kommentar postad den

håller med (y)

evamar - tävlingsblogg

Kommentar postad den

Jag är gärna med och har länkat i min tävlingsblogg:



http://evamar.blogg.se/2009/march/godis-25-mars.html

josephine

Kommentar postad den

sv: tack så mkt :)

Annas tävlingsblogg

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar, perfekt pris till en godisgris :-)



Har länkat



http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-godis-1.html

A-*

Kommentar postad den

yeah haha :D

Hanna

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar! Har länkat här:

http://gratisbesatt.blogg.se/2009/march/tavla-om-lite-smatt-och-gott.html



Kajsa

Kommentar postad den

Klart en gottegris som jag vill vinna!

Mariekawaii

Kommentar postad den

jag är med och länkat :)



Nammy nammy!



http://luckytime.blogg.se/2009/march/tavling-godis.html#comment

LindaH

Kommentar postad den

gott med godis! jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/march/godis.html



mail: [email protected]

DG

Kommentar postad den

Jag vill vara med och tävla.

blev medlem på gratisbio och mode.

Användar namn: Dergham

Nu har jag fem lotter eller hur?

A

Kommentar postad den

, är med om en lott!:D

Louise B

Kommentar postad den

Åh, gud vad sugen jag blev på godis nu.



Älskar både Polly och algrensbilar.



[email protected]

Michaela

Kommentar postad den

Jag vill vara med!

Har länkat: http://mumandme.blogg.se/2009/march/godis-avslutas-253.html

Dixi

Kommentar postad den

Svar: Det tror jag allt att det gör :D

Robin ^^

Kommentar postad den

jag är med och har länkat i min tävlingsblogg :)



http://compete.blogg.se/2009/march/godis.html



kram! :D

Susanne

Kommentar postad den

Godisgris som jag är, så hoppas jag detta vinstlotten är!

[email protected]

Jeanette

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar och tar 1 lott.



lilla[email protected]

Emme

Kommentar postad den

Jag vill vara med! :D

angelica

Kommentar postad den

jag är med :D

Marcus Å

Kommentar postad den

Jag är med! :)

Kamilla

Kommentar postad den

I löööve godis, så jag är så klart med och tävlar. Jag har en tävling hos mig oxå:)

Carita

Kommentar postad den

Hej. Jag är gärna med :)

Mrs H

Kommentar postad den

Sweet candy - I like! :)

Vill gärna vara med i tävlingen.

emma margareta

Kommentar postad den

Jag är med på en lott:)

Laura

Kommentar postad den

Jag är gärna med har länkat i min tävlingsblogg; 22.html" rel="nofollow">http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/25-mars22.html

Marcus Å

Kommentar postad den

Allt bra idag? :)

Marcus Å

Kommentar postad den

Bara bra med mig! :) Händer idag?

MALIN NILSSON

Kommentar postad den

klart jag är med söt :) 1 lott

Linette

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar =)

Karin E

Kommentar postad den

Hej

Vill gärna vara med i din tävling

Karin

Kommentar postad den

okej jag är med, orkar bara kommentera

DG

Kommentar postad den

jag var redan medlem där innan men nu e jag medlem på gratiskläder efter att ha klickat på din länk, användarnamn: Dergham

tamara

Kommentar postad den

sv: ååh jag är jättegärna med och tävlar. min lillebror och jag gillar godis jättemycket så jag gör detta för hans skull! jag tar fem lotter och jag blev medlem på gratismode och mitt användarnamn där är ; obrez. hoppas jag har turen med mig, och tack för möjligheten!



kram, tami.

Emilia U

Kommentar postad den

Mmh, vilka smaskiga vinster! Jag är en riktigt gottegris så självklart är jag med och tävlar :) Hoppas att man lott för tur med sig!



Mvh Emilia.

Jennifer

Kommentar postad den

Jag är självklart med ! :)

*Camilla*

Kommentar postad den

Jag är med och här är länken:



http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/march/tavling-godis.html



ha det bra

Carola

Kommentar postad den

Jag är med:)

emma härnqvist/perfektion

Kommentar postad den

jag är med och tävlar - såklart :)



och du, kom ihåg att rösta fram mig som veckans blogg hos zandra.. länk finns i mina senaste inlägg.

Jenny

Kommentar postad den

jag är med :)

http://zipzo.blogg.se/2009/march/entry-33813207.html#comment

Jenny

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar.

Här är länken: http://allaunderbarating.blogg.se/2009/march/vinn-godis.html

Isabell

Kommentar postad den

Jag är med! :D



min email: [email protected]

Emelie -EmeliesPlace

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar :D

liisa

Kommentar postad den

jag är med och tävlar =)

Saga

Kommentar postad den

Epostadress: [email protected]

Länk: http://sagapaga.blogg.se/2009/march/godistavling.html

Medlem på Gratisskor med användarnamnet: Sagaandersson





Sådär, nu har jag fem lotter hoppas jag, kram!

Maria Berg

Kommentar postad den

Klart jag är gotte sugen!

/MB

Skall besöka det länkar du hänvisade till!

Emilie

Kommentar postad den

Jag vill vara med och tävla! :)

Marlene

Kommentar postad den

jag vill tävla, har länkat i min blogg http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/03/23/253/

Christel

Kommentar postad den

Jag vill gärna vara med!

Anonitota

Kommentar postad den

Jag vill gärna vara med och tävla om godis!!



[email protected]

Elias mamma

Kommentar postad den

Jag tävlar med en lott!

Carita

Kommentar postad den

åh, jag är med! ;]

[email protected]

Therese - Lurans blogg

Kommentar postad den

Jag är med och hoppas på tur...

sandra

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar!

Linnéa

Kommentar postad den

jag håller mig till en lott =)

♥Jussi♥

Kommentar postad den

Jag är med :)

[email protected]

Sanna

Kommentar postad den

Hej. Jag har tyvärr ingen blogg så jag tävlar på hederligt vis med min email bara, hoppas det kommer fungera bra det med, godisälskare som man är :) Ha det bra / Sanna, [email protected]

Fröken Eko

Kommentar postad den

Hejsan!



Här är en till som tycker om godis :)

Lägger in en bildlänk till din tävling på min blogg, den finns i högra sidospalten. Den kommer att ligga uppe tills tävlingen är avslutad, så jag hoppas jag kvalificerar mig för tre lotter på det sättet :)



Häls. F

Caroline Erlin

Kommentar postad den

Kul med tävlingar.

Jeanette

Kommentar postad den

Kul tävling!

Jag är med och tävlar.



[email protected]

Lene-Therese

Kommentar postad den

Jag vill vara med och tävla :)

Heidi

Kommentar postad den

Hej!



Jag är med och tävlar!

Har länkat på min blogg



http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/2009/03/25-mars.html



h[email protected]

Isabelle

Kommentar postad den

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla.

Mvh Isabelle

Sandra

Kommentar postad den

Värt ett försök :)

[email protected]

Fanny

Kommentar postad den

klart jag är med :)

mie

Kommentar postad den

jag e med :)



[email protected]

Olelsi

Kommentar postad den

Jag vill vara med, chansar på en lott jag.

E.mail: [email protected]



Kram Nettan i Hälsingland.

SoffiZ- Oliwers mamma

Kommentar postad den

Jag är med, såklart!

Kommentera här