Nu släcker jag ner...

Nu ska jag faktiskt släcka ner datorn och låta den få sin skönhetssömn med. Medium börjar snart så tänkte kolla på det. Måste komma ihåg att sätta timern på tvn så jag inte somnar ifrån den som jag har gjort nu de senaste dagarna.

Och vet ni vad? Jag tror att jag har fått ett myggbett på handen! Det är helt sjukt, det ser exakt ut som ett myggbett för jag vet hur stora de blir på mig och det kliar som bara den. Ska smörja på med Xylocain salva och se om det hjälper. Mina myggbett blir ju så himla fina, lika stora som 3 stycken 5-kronor.

Nu ska jag krypa ner i min kalla säng, kolla på medium, svara på de sista kommentarerna innan jag stänger ner datorn. Nu får ni inte glömma bort att om 10 minuter så är det 1:a april, dagen då man får lov att luras. Gå inte på allt vad folk säger imorgon.
Det kommer jag säkert göra, jag är ganska knäpp ibland som går på det mesta!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Emma :)

Kommentar postad den

Grymt snygg design :D !



Låter mysigt ju! skulle gärna med gjort det men måste sova xD

Denise

Kommentar postad den

Svar: Självklart. Nu är du tillaggd. ;-)

Linda

Kommentar postad den

Hoppas dagen blir bra och att du lurars mycket:)

Linda

Kommentar postad den

va bra :D

Du bara ökar dina preumanter varje dag:O:D Hur lyckas du?:D

H*

Kommentar postad den

hehe jooo =p Akta dig så du inte blir lurad idag ;) Kram!

sarah

Kommentar postad den

söt blogg design :)

Jasmine

Kommentar postad den

Hej!

Fin blogg du har :) Allt bra?

Stephanie

Kommentar postad den

Svar: Tack för kommentren

Jag kollade också på medium =9

Vad har du gjort då?! :D

Kommentera här