Kväll igen..

Har spenderat kvällen tillsammans med Stephanie nu ikväll. Kollade på lite tv, pratade en massa och tog det lugnt bara. Alltid lika trevligt att träffa henne. Ta igen lite saker vi har missat.
Försökte smsa Sandra innan med det fungerade inte tydligen.. Står hela tiden att det avbryts. Jag och teknik går verkligen inte ihop...

Loggade nyss in på min facebook sida. Såg att en kompis till några utav mina klasskompisar hade laddat upp bilder från balen och var med på ett utav dom. Gud vad jag saknar den tiden. Vill tillbaka till bal- och studentdagarna. Bara för att få spendera några timmar med de klasskompisar som man inte träffa lika ofta mer.
Jag ska minsann fixa ihop en kväll tillsammans med alla klasskompisar och det kommer bli så himla bra.. Klicka på bilden för att se den i större format..

H
ar inga andra planer inför kvällen. Skulle egentligen börjat med en tjejs design idag men programmet strulade som vanligt så ska ta och installera om det imorgon så jag kan fixa den då. Mamma och lillasyster ska på bio imorgon så jag har tid att fixa det då eftersom då sitter jag inte och ritar tillsammans med syster. Hon brukar vilja att jag ska rita lite djur och så i mitt illustratorprogram.
Vad är era planer inför kvällen och dagen imorgon då? Jag uppdaterar kanske lite senare idag med ett nytt hälsorecept. Får se om jag inte somnar innan dvs.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Therese

Kommentar postad den

jaha. men är inte det rätt dyrt? :O

sara

Kommentar postad den

svar: okej ! :) åh gud vad jag längtar till studenten! :)

sara

Kommentar postad den

svar: ja det kan jag verkligen tänka mig! :)

Therese

Kommentar postad den

jaha okej, men sånt har inte jag råd med. fast vill man ha kommentarer kanske man måste göra sånt? aja.. :)

Malin Larsson

Kommentar postad den

sv: uschdå, varfördå?

Niina

Kommentar postad den

Sv. Här är det bara fint! =)

Hur står det till själv denna kväll?



KRAMAR

sara

Kommentar postad den

svar: åh vad härligt!!!! :D

Malin Larsson

Kommentar postad den

sv: usch, vad jobbar du som?

Malin Larsson

Kommentar postad den

sv: okej, är det kul? :)

melina

Kommentar postad den

japp håller med skaldjur är jättegott :D

har faktiskt inte smakat så många skaldjur, men ja hittills finns inget att klaga på :D

Malin Larsson

Kommentar postad den

sv: ja, för pengar behöver man ju :)

Neftaly

Kommentar postad den

Så fina ni är på bilden:)

Malin Larsson

Kommentar postad den

sv: haha (: har du haft en bra dag då? :)

steffi

Kommentar postad den

snyggt du räker tungan på bilden ;) haha. söte. nu är det min tur att få vara med om bal och student och du får ta del av den som jag gjorde med din :) tack för ikväll gumman! puuss

Malin Larsson

Kommentar postad den

sv: mjaa, jadå, har varit rätt nere hela dagen, men annars har det väl varit bra :)

Malin Larsson

Kommentar postad den

sv: hihi ja :)

Maria

Kommentar postad den

imorgon ska jag till danmark :D

Malin Larsson

Kommentar postad den

sv: njaa, bara vara hemma och ta det lugnt, ska basta, bada och bara sköta om mig själv :) själv? :)

MALIN

Kommentar postad den

hehe jo tack här är det fint :) Fast känns som jag inte kommer kunna sova inatt :/ lite jobbigt. Vad skoj med gammal bild ;P jätte fin är du. pusskram

Malin Larsson

Kommentar postad den

sv: haha usch, sånt är jobbigt! :)

MALIN

Kommentar postad den

usch du kanske har öroninflammation , eller ? Jag har typ sovit hela dagen, så börja bli grymt stressad nu hehe , kram

B

Kommentar postad den

Svar: Sverige - Canada I JVM :) Hockey då(;



With love / B

Emma

Kommentar postad den

svar: jaa! haha.. jag har ju inte så många besökare som vissa andra xD heeh.. fin blogg! :D

sheima

Kommentar postad den

är du vaken ? :)

isabelle

Kommentar postad den

Gud så fina klänningar :)

Maria

Kommentar postad den

jaaa det ska jag ha:)<3

Erica

Kommentar postad den

Sv: Ja det är verkligen roligt! =)

E

Kommentar postad den

Balbilden ser kanon ut,må så gott

Lena

Kommentar postad den

sv: ja han är den bästa! ja visst blev den bra! ;)

MALIN

Kommentar postad den

usch vad illa :( krya på dig sötis. kramen

E

Kommentar postad den

Ja,jag förstår det!

isabelle

Kommentar postad den

ja men verkligen :)

Maria

Kommentar postad den

yes :) såg nu att du också är från helsingborg ;D

Maria

Kommentar postad den

njaaa.. jag bor i bjuv (a)

Albin - Bibloggen

Kommentar postad den

Idag vart det inge film tittade ! :P

sheima

Kommentar postad den

okej, sov så gott ;)! <3

B

Kommentar postad den

Att vi gör!! Det är ju final också :D Tror det kommer bli en riktigt spännande match (;

Albin - Bibloggen

Kommentar postad den

Hahha .. Tack. Jag hade askul. ! ;)

Malin Larsson

Kommentar postad den

sv: hihihih :)

Albin - Bibloggen

Kommentar postad den

Hehhe ;) Blier i veckan då ?

B

Kommentar postad den

Haha, lätt (;

Erica

Kommentar postad den

Sv: Tack! Hoppas du också får det! =)

Albin - Bibloggen

Kommentar postad den

För mej oxå .. Måste hitta mej ett par jeans ! =)

Erica

Kommentar postad den

Sv: Oken, men du har iallafall många kommentarer. =)

Albin - Bibloggen

Kommentar postad den

Jo men visst ! =)

Linn

Kommentar postad den

Jättefin blogg :)

pennie

Kommentar postad den

SV: asos.com

Alina

Kommentar postad den

åå va fina klänningar! :)

Jessica Anshagen

Kommentar postad den

Svar: Ja det ska bli underbart att få åka iväg! :) Och sicilien är verkligen fint också :)

karro

Kommentar postad den

är du med på bilden? =)

Veronica

Kommentar postad den

Tack så mycket :) detsamma!

lisa

Kommentar postad den

snyggt med glasögon!! själv vill jag ha det fasten jag inte är i behov av det *) för outfitens och för skojs skull :b

Babbidesign - [Design & Foto]

Kommentar postad den

Hej i natten! Kom in till min sida om du är intresserad av en ny bloggdesign, må väl :)

Mindy

Kommentar postad den

Så fina ni var i era bal klänningar :)

Lexie

Kommentar postad den

fin bild :D

Mindy

Kommentar postad den

Det var så lita så..Det är vackert med lilla :)

Melinda

Kommentar postad den

Haha jo men det var riktigt jobbigt. Jag måste ju vara asvek i armarna känns det som ^^

Maggie Curie

Kommentar postad den

Väldigt mysig faktist :P

Mindy

Kommentar postad den

Oki...snygga färg i alla fall :) Ha en skön dag..

Malin ♥

Kommentar postad den

jätte söt bild gumman :)

Kommentera här