Designtävling nr 3...

Nu kör jag igång min tredje designtävling där ni kan vinna en rosa, vit och röd design. En lite flickig design tycker jag men där finns säkert någon kille som vill tävla om den. Har ju haft några killar som både tävlade om den lila designen jag gjorde och den gröna designen jag gjorde. Klicka på bilden för att komma till resten utav designen. Tävlingsreglerna kommer under bilden...


Tävlingsregler:
Skriv en kommentar i detta inlägget att ni är med och tävlar
• Jag vill att er mailadress ska skrivas i e-postfältet
• För en större chans att vinna tävlingen ska ni länka till min blogg och skriva en kort rad om tävlingen
• Ni får då 3 extra lotter vid dragningen.
• Tävlingen avslutas fredagen den 23 januari 18:00
/ Sofia Werlin

Kommentarer

sofia johansson

Kommentar postad den

heey You, Jag är med :)



Btw ,länkade på min blogg ^^

Ferhat

Kommentar postad den

SV: De är klart att jag mår bra haha. Mår faktiskt utmärkt :PO



Ha en trevlig kväll :D

Dress Like a Princess

Kommentar postad den

Vad duktig du är på design gumman :)

erika

Kommentar postad den

skulle vara roligt me något nytt :-)

Emelie - EmeliesPlace

Kommentar postad den

svar: det är konstigt för det är bara på startsidan som typsnittet är konstigt :P sen när jag ska kommentera ditt inlägg så ser det helt normalt ut :P haha!

Kram <3

Perfektion by Emma

Kommentar postad den

roligt med en tävling här hos dig :)



hur har de gått med popcornen?

Victoria

Kommentar postad den

Jaha okej vem fyller år? :) Jag har städat lite och tittat på top model :)

beccsbox

Kommentar postad den

Fin design! :) Men jag gillar min ^^ Men jättefin design verkligen :D



Hehe idag gjorde jag mig en milkshake!! Hahah, men som du sa. En rätt stor sockerbomb. Jag var inte beredd på så mycket socker faktiskt :S :P

Emma

Kommentar postad den

Gud vad skönt att höra, ska prova lite ikväll och så kommer jag skriva i bloggen nör jag andvänt den ett tag.

Kram

Madde

Kommentar postad den

Jättefin design och jag älskar rosa så självklart är jag med och tävlar :D

Lovisa

Kommentar postad den

Åh, snygg header! :)

Kommentera här