Vinnaren, stan och fikan...

Förlåt så himla mycket, skulle lagt upp den som vann i min tävling för en timme sen. Men jag var faktiskt inte hemma förrens halv sju!! Men nu har jag iaf dragit en vinnare och vinnaren utav 3 mineralögonskuggor blev ingen mindre än CAROLINE STENIUS. Ett stort grattis till dig, kommer skriva en kommentar i din blogg alldeles strax..

Blev en lång dag idag. Mötte upp Sandra redan vid kvart över ett tiden. Hon skulle skriva in sig på arbetsförmedlingen och jag passade faktiskt själv på att skriva in mig också. Jag klarar mig verkligen inte på att jobba var fjärde helg, det blir ju en gång i månaden och de pengarna kommer jag inte långt med.
Känns skönt att ha det gjort och nu får man kanske ett bättre jobb med fler tider...

Efter att vi hade varit på arbetsförmedlingen så gick vi bort mot norra hamnen och gröningen för att ta en fika där. Var inom H&M innnan vi gick ner dit och handlade spray och shampoo. Skulle egentligen inom posten med för att handla kuverten men då fanns inte de vadderade som jag skulle ha! Så får köra bort till affären sen och handla dom och sen cykla bort till postlådan och posta dom!!

Sandra och jag gick en lång runda i stan med. Genom hela norra hamnen, förbi hela gröningen och bort till fria bad. Sträckan från gröningen till fria bad är ungefär 1 km. Så vi har gått en hel del idag, känner mig duktig. Pratade lite om semestern i sommar, att vi ska köpa inlines och åka och sen att vi minst ska ut och gå en lång promenad tillsammans 1-2 gånger i veckan!!

Nu ska jag skriva en grattis kommentar till vinnaren, svara på kommentarer och sedan skicka iväg lite mail till de personerna som köpte sakerna utav mig. Bilder från dagen kommer upp ikväll..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Linda Frisk

Kommentar postad den

Ett stort grattis till vinnaren! Hoppas du får en trevlig kväll.

Linda Frisk

Kommentar postad den

Svar: Okej, ja ännu mera tävlingar, klart jag håller utkik älskar din blogg;)

Mino

Kommentar postad den

Svar: Jo, det är iofs sant :)

Erika-mode-pyssel-m.m.

Kommentar postad den

Rösta gärna på mej till veckans blogg på http://crossthatline.blogg.se/2009/april/dags-att-borja-rosta.html#comment nr 3. Erika. Tack tack

Jennie

Kommentar postad den

Hittade precis hit till din blogg. Spännande. Jag skall själv försöka gå ner 5-10 kilo nu så det är ju alltid roligt med lite tips =). Hoppas det går bra för dig, ska läsa ikapp mig lite nu!

Kram

Jennie

Kommentar postad den

Min blogg är inte nån höjdare att följa, det ä rmer som en tråkig dagbok =). Men jag ska följa din nu tänkte jag iaf.

Åh har jag hittat nått bra tips eller knep så lovar jag attt dela med mig till dig här =)!

Erika-mode-pyssel-m.m.

Kommentar postad den

Tack tack

ericaperzzon

Kommentar postad den

Attans att det inte blev jag:P Men grattis till vinnaren:)



/E

Liene

Kommentar postad den

sv: visst var bilden fin, så kul att få sånt av läsare dessutom:D

kram

MALIN NILSSON

Kommentar postad den

aa visst är det irreterande :( nu hoppas jag inte det händer mera gånger. så nu har man vatt med om det oxå :) första och sista gången för vi hoppas. Haft en bra dag ? kram

Jimmy

Kommentar postad den

haha japp, ;)

MALIN NILSSON

Kommentar postad den

söt du e :) Jo då den har varit bra sen det hända då :) hände ju rätt tidigt så har bara pluggat och chillat :) kram

MALIN NILSSON

Kommentar postad den

Plugga :) sj ??? kram

emma

Kommentar postad den

Svar: Ok, jo.. Det borde jag egentligen göra, men jag vet inte haha :D ibland känner man sig värd att få unna sig.. får se hur jag gör

Oliviaa

Kommentar postad den

härligt blogg du har: D

Andréa

Kommentar postad den

Sv: Oki, förstår precis :)

Hoppas du haft en bra dag!

Fröken Eko

Kommentar postad den

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen! :)



/F

erika

Kommentar postad den

nej jag var det inte, nån caroline står ju det! :)

emma:)

Kommentar postad den

bättre lycka nästa gång:) hehe du kanske har tur i tävlingen på min blogg? kolla in, ha en bra dag!

Kommentera här