Tävla om en valfri vara från... AVSLUTAD

Kör igång med en ny tävling som jag skrev i mitt tidigare inlägg. Jag har bestämt mig för att köra på tävlingen som jag har tänkt på ett bra tag nu. Tävlingen är till både för killar och tjejer. Bags and Fashion har smycken för alla.

Denna gången kommer endast en person att vinna. Ni tävlar om en valfri vara från Bags and Fashion till ett värde utav 200 kronor. Välj allt från klockor, ringar, halsband, armband m.m
Du bestämmer själv vad du vill vinna..


∞ För att få 2 lotter lägg till mig på bloglovin
Skriv att du är med och att du har lagt till mig
Välj det du vill vinna från Bags and Fashion
Skriv artikelnumret på varan. Ex. Örhängen - 01-E2 - Picolino Love

∞ För att få 5 lotter skriv om tävlingen på din blogg
Skicka länken i en kommentar till mig
Välj det du vill vinna från Bags and Fashion
Skriv artikelnumret på varan. Ex. Örhängen - 01-E2 - Picolino Love

∞ För att få 8 lotter bli medlem på någon utav sidorna undertill:
gratis5, gratisskor, gratismode eller gratiskläder.
Skriv i en kommentar vilken sida du blev medlem på och ditt användarnamn
Välj det du vill vinna från Bags and Fashion
Skriv artikelnumret på varan. Ex. Örhängen - 01-E2 - Picolino Love


/ Sofia Werlin

Kommentarer

millie

Kommentar postad den

det har du verkligen rätt i!



<b> säg ett ämne just Du tycker att min blogg ska handla om, för att göra den mer ''trivsam'' och roligare för alla att läsa :)</b>

Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

Kommentar postad den

kul tävling :D

Emina

Kommentar postad den

blev medlem på Gratis5 på din länk för att vara snäll :D

millie

Kommentar postad den

tack för ditt förslag!

för det var ett bra förslag! :)

nathalie

Kommentar postad den

är medlem på gratismode, användarnamn: ncederberg.



Armband - 01-34- Ribbon Toggle Silver

rebecca

Kommentar postad den

ring- 01-R1-vegas

skulle jag vilja vinna till min mamma.



http://publishme.se/124752/entries/article/37112033/



jag blev medlem på gratisskor och mitt användarnamn är sshabnam.



jag följer dig via bloglovin också. :)

ericaperzzon

Kommentar postad den

Jag är med:)



Vill gärna ha Armband - 01-A3 - Together Silver, om jag vinner:)



Har dig på bloglovin och har skrivit om tävlingen här:

http://ericaperzzon.blogg.se/2009/april/sondag-tavlingstips.html



Är tyvär medlem på alla sidor:/



/E





/E

Anonym

Kommentar postad den

åh gud va kul, håller tummarna för att jag vinner nu då :D

hanna

Kommentar postad den

tjo tjejen, kul tävling :) jag har dig på bloglovin, Örhängen - 01-E6 - Black Peace skulle jag vilja ha om jag vinner, pusskram, hanna<3



nathalie

Kommentar postad den

hm.. okej, jag la till dig på bloglovin också.. så de kanske funkar iallafall! :)



Armband - 01-34- Ribbon Toggle Silver

evamar - tävlingsblogg

Kommentar postad den

Oj, det skulle passa mig perfekt eftersom min klocka inte funkar. Alltså önskar jag mig:



http://www.bagsandfashion.com/klocka-sparkling-p-1310.html



La till dig på Bloglovin nyss och har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/april/valj-vinst-sjalv-6-maj.html

camilla

Kommentar postad den

sv. ja visst är den, gillar den verkligen! :)



bra blogg!!

Paulina

Kommentar postad den

Tack, visst är hon =)

Fin blogg du har =)

Jeanette

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar. Har lagt en länk till din tävling till höger i min blogg. Om jag vinner vill jag ha Halsband - 01-H3 - To My Darling

Lise

Kommentar postad den

grymt skönt!:)

Randy

Kommentar postad den

Ja det var jättegulligt! Vilken rolig tävling.

ida

Kommentar postad den

gillar din header! :)

Louise B

Kommentar postad den

Jag har lagt till dig på bloglovin.



Jag skulle köpa två stycken, Armband - 01-24- Loving Peace Black, (98kronor styck). Ett till mig och ett till min lillasyster.



Ett armband som skulle symbolisera kärlek och visa att vi är bästa vänner. Tror min syster hade tyckt det var jättesnyggt och älskat det!

annika

Kommentar postad den

sv; varsegod:) den va skitsnygg verkligen:D

BECKY

Kommentar postad den

hejsan :)

allt bra med dig?

L

Kommentar postad den

fin blogg!:D

Linda-Tävlingstipsarna

Kommentar postad den

självklart ska jag vara med!!! jag har lagt till dig på blogglovin och länkat tävlingen här:

http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/valfritt-smycke-1.html



om jag vinner skulle jag vilja ha BH Axelband - 01-AX1 - Silver Ribbon. skulle vara fint på sommarens fester eller kanske på studenten!

Kelly

Kommentar postad den

ja e med :)

ja har lagt till dig i bloglovin o ja skulle vilja ha Armband - 01-A7 - Bambinella Pink eller

Örhängen - 01-E6 - Luxo Peace

Matilda

Kommentar postad den

jag vill vara med och tävla :)

Halsband - 01-37 - Cup Cake S är det smycken jag fastande för, jag börjar prenumrera på dig via bloglovin (hade ändå tänkt lägga till dig) och länkar självklart tävlingen ifrån min blogg :)

Emma

Kommentar postad den

tyckte bara den verkade så krånglig :( men ska försöka fixa sen.. har inte tid just nu :) men självklart vill man vinna ;)

Amanda

Kommentar postad den

Har både lagt till dig på bloglovin och skrivit om dig på min blogg :D

vilja

Kommentar postad den

Åh vilken mysig liten tävling du har, klart jag vill vara med och testa lyckan. Eftersom jag är en riktig armbandsfantast så var det just ett armband som föll mig i smaken, nämligen : Armband - 01-23 - Soissons Noir



Du är nu tillagd inne på bloglovin och jag håller mina små tummar :) Hoppas du haft en skön helg! Kram :)

amanda

Kommentar postad den

sv ; varse god :)

Amanda

Kommentar postad den

Jag vill vara med. ^^ Har lagt till dig på bloglovin och länkar här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-valfritt-vinst.html



Om jag vann skulle jag välja Armband - 01-A8 - Red Love. Riktigt fint!

Millah

Kommentar postad den

Tjenare :)

Jag är absolut med och blev medlem på Gratis5 med användarnamn MIllah1 :)



Om jag vann skulle jag välja : Halsband - 01-52- Divine Freedom Silver :)



ha det bra

Erika-mode-pyssel-m.m.

Kommentar postad den

Jag är med, har dej på bloglovin och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

Jag gillar Armband - 01-23 - Soissons Noir

malin

Kommentar postad den

Hej! Jag har länkat till dig. Har inte bloglovin och gratissidorna är jag redan med på. Men här är min länk:

http://sweetestdreams.bloggsida.se/okategoriserad/64



Om jag vinner vill jag gärna vinna: Armband - 01-24 - Peace Sempre. Kram!

Angelica - geckon tävlar

Kommentar postad den

Har länkat på min tävlingsblogg här: http://geckotavlar.blogg.se/2009/april/valfri-vara-fran-bags-and-fashion.html



Om jag vann skulle jag vilja vinna denna, Halsband - 01-53 - Mi Gatina, till min dotter. Gud vad glad hon skulle bli om hon skulle få en sådan :)



mellen

Kommentar postad den

Hej gumman. Å som vanligt e jag med i dina tävlingar haha.. Nån dag kanske jag har tur. =) Om jag vinner vill jag ha detta underbara armbandet 01-A4- Cici dark brown 189.- har länkat i min tävlingsblogg http://marielleanderzon.blogg.se/tavlingar Jag har redan dig på bloglovin och är tyvärr redan medlem i sidorna. :( KRAM

Emme

Kommentar postad den

jag vill vara med! Solglasögon - 01-07 - Loran

Jag lägger till dig på blogglovin och länkar! :D hihi!

Amanda

Kommentar postad den

Den ska alltså kosta max 200 kr?? :)

caroline

Kommentar postad den

Hej. jag har nu blivit medlem på gratis5.. användarnamn är caarroo_

och sen har jag även länkat på

http://carrostenius.blogg.se/2009/april/tavling-1.html

Det jag vill ha om jag vinner är :

01-A4 - Cici Dark Brown



Såg nu att du hade skrivit till mig:) men direkt jag lagt in de där på bloggen åkte jag iväg så jag hann aldrig kolla vad jag ville vinna:)

Emme

Kommentar postad den

Nu har jag länkat till dig! :D



http://emmestar.se/2009/04/29/tavling-3/

Karin (Albins mamma)

Kommentar postad den

Hejsan! Jag är gärna med, och tar chansen på 5 lotter. Lägger till dig på bloglovin.

Åh det var svårt att välja, men en av grejerna jag skulle vilja vinna är "

Armband - 01-A4 - Cici Dark Brown".

Har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/valfri-vara-fran-bags-and-fashion.html

Jennifer

Kommentar postad den

Jag vill vinna: Örhängen - 01-7- Red Python Jr och har dig på bloglovin´nu :D

Robin ^^

Kommentar postad den

jag vill vinna Armband 01-17 - Lamborgina B

Den skulle verklgen passa perfekt till klänningen som jag ska ha på mig på min kusins konfirmation!



jag har länkat i min tävlingsblogg samt lagt till dig på bloglovin'



http://compete.blogg.se/2009/april/bags-and-fashion.html



kram

Emelie Lydig

Kommentar postad den

Hejsan! Jag är självklart med och tävlar :)

Jag har lagt till dig på bloglovin och har skrivit om tävlingen och länkat till dig på min blogg :)



Här är varan jag vill vinna:

Halsband - 01-49- Carma



Och här är inlägget på min blogg:

http://emliely.blogg.se/2009/april/min-tur-att-tavla.html



Ha en bra dag!

Lojs

Kommentar postad den

Armband - 01-18 - La Plaia Silver vill jag ha om jag vinner! :)

Lägger till dig på bloglovin om typ 10 sekunder! ;)

Hanna

Kommentar postad den

Hej!



Jag har lagt till dig på Bloglivin', och även länkat här:

http://gratisbesatt.blogg.se/2009/may/vinn-valfritt-smycke-fran-bags-fashion-hos.html



Jag vill vinna:

Armband - 01-LS5 - Hermane Black Silver



Ha en trevlig helg!

Hosio

Kommentar postad den

Jag gör på 5 lotter(+2?)

Har lagt till dig på bloglovin och även länkat:

http://hosio.blogg.se/2009/may/tavling-valfritt-smyck.html



Jag skulle vilja ha: Halsband-01-H1-Love Angel Silver



Malin

Kommentar postad den

jag tävlar om detta fina armband

Armband - 01-A2 - Double Handcuff G



Har lagt till dig på blogglovin och länkar http://mtlftavling.bloggagratis.se/2009/05/01/1634094-smycken-klockor-etc/



Hälsningar malin

Laura

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar, har länkat på min tävlingsblogg samt lagt till dig på bloglovin:-)

Vinner jag vill jag ha BH Axelband - 01 -AX2- Mesh Silver

Amanda

Kommentar postad den

Jag har dig på bloglovin' sen innan och har nu länkat till dig här: http://amandalofgren.blogg.se/2009/may/tavla-om-valfri-vara.html

jag blev även medlem på gratisskor.se (användarnamn: mandyyy)



Om jag vann skulle jag älska att få Halsband 03-61 - Nicolina Cobra :)

Carola L

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar och har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla



Jag vill vinna Halsband 59-46 - Christine

Rebecca

Kommentar postad den

Jag har blivit medlem i gratisskor.se och mitt användarnamn är Becca93 :)





Armband - 01-34- Ribbon Toggle Silver

Tina

Kommentar postad den

Åh vilken härlig tävling - och vilket toppen bra smyckessida, den kommer jag besöka betydligt fler gånger.



Det jag skulle vilja vinna om jag har den turen är

Halsband - 00001-53 - Silver Shining Peace.



Lägger till dig på bloglovin på direkten.



tina[email protected]

Kommentera här