Ny tävling...Även denna om mineralögonskuggor. AVSLUTAD

Denna gången lottar jag även ut 3 stycken mineralögonskuggor.
Varje burk med ögonskugga räcker i ca 8 - 12 månader beroende på hur mycket och ofta man använder dom.
Ögonskuggorna är aldrig använda. Utan jag fick två utav varje färg när jag köpte dom!

Tävlingsregler:
. För att få 1 lott skriv i en kommentar att du är med.
. För att få 2 lotter skriv om tävlingen i din blogg och länka till mig.
. För att få 5 lotter totalt bli medlem via denna länken gratismode,
Skriv användarnamnet till mig i en kommentar (kollar upp detta).
TÄVLINGEN AVSLUTAS TISDAGEN DEN 14/4 KLOCKAN. 18:00


/ Sofia Werlin

Kommentarer

Linda

Kommentar postad den

Joo vi hade sol:)

Erika-mode-pyssel-tävling

Kommentar postad den

Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

carolina

Kommentar postad den

Glad Påsk! Kika gärna in på min blogg:D Ha en bra kväll

Andrea

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar :)

Z A N D R A

Kommentar postad den

i'm in! :)

Z A N D R A

Kommentar postad den

sv: tack förresten :)

alma,

Kommentar postad den

hejsan, jag tänkte bara säga att jag har skrivit ett inlägg om din tävling så jag är med och tävlar nu :)

sofia

Kommentar postad den

jag är med! :D:D

Anna

Kommentar postad den

sv: ja men visst är det det? :P jag håller mig bara på ovanvåningen!

Erika-mode-pyssel-tävling

Kommentar postad den

Nu ska jag sova. Godnatt!

Tessansessan

Kommentar postad den

jadå, den har varit toppen. hur har din varit?

caroline

Kommentar postad den

Hej.. jag är självklart med:) vart medlem nyss med användarnamn carolinestenius:)

Z A N D R A

Kommentar postad den

sv: tack för din röst :)

emma

Kommentar postad den

Svar: Tack tack :)

karro

Kommentar postad den

Jag är med o tävlar :)

kramkram

ericaperzzon

Kommentar postad den

Åh jag vill vara med!:) Hoppas turen ligger på min sida!



har länkat här:

http://ericaperzzon.blogg.se/2009/april/fredag-mineralogonskuggor.html



/E

Linda Frisk

Kommentar postad den

Jag är såklart med och tävlar. Har nu länkat dig på min blogg och även blivit medlem på gratismode. Min användar id är: lindafrisk

SveaJ

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar! :)

Kul det skulle vara och vinna, just den dagen tävlingen avslutar ska jag opereras.. Skulle bli en överraskning när jag kommer hem :P

malin

Kommentar postad den

Im all in!

Johanna

Kommentar postad den

jag är med, länkade; http://haami.blogg.se/2009/april/jag-tavlar.html

Jag är tyvärr redan medlem på gratismode så..

Håller tummarna :)

Elina Dahlgren

Kommentar postad den

Jag är jätte gärna med och tävlar :) Har köpt ett mineralpuder från sheercover för nån vecka sen, eftersom jag har så känslig hud och lätt får utslag, så en sån här ögonskugga hade varit perfekt =)

Sara

Kommentar postad den

I'm in! Så jävla ball!

LindaH

Kommentar postad den

jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/ogonskuggor.html

Pania

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar :D

erika

Kommentar postad den

jag är med och tävlar om en lott! :)



mendu? jag behöver vell inte skriva ett inlägg i min blogg att jag är med?

LINA PALM - Fotoblogg

Kommentar postad den

Jag kan vara med och tävla! :)

Amanda

Kommentar postad den

Hej jag vill vara med och tävla! :)

Emma

Kommentar postad den

Jag är med:)

Millah

Kommentar postad den

Hey,jag är med och har blivit medlem på Gratismode användarnamn : millahoman88 :)



Håller tummarna nu :)

Malin { f r i t z a a }

Kommentar postad den

jag är med och tävlar! :)

Sandra tipsar

Kommentar postad den

Jag vill vara med, jag har länkat här:

http://sandratipsar.blogspot.com/2009/04/vinn-ogonskuggor.html

getpalmd

Kommentar postad den

Också med :-)

Kashaya

Kommentar postad den

Jag vill gärna vara med och tävla.

malin

Kommentar postad den

Men det är väl klart jag vill vara med!:)

Länkar till dej.www.wahlshalsobar.blogg.se/2009/april/vinn-mineralogonskugga.html



MVH Ma.

Annas tävlingsblogg

Kommentar postad den

Jag har tipsat i min tävlingstipsarblogg, är även med och tävlar



Här är länken



http://molnboanna.blogg.se/2009/april/ogonskuggor-1.html

Kajsa

Kommentar postad den

Jag vill vara meeeed!

Glad påsk!

//Linda

Kommentar postad den

Jag vill vara med :)

Har länkat för 2 lotter:

http://linblogg.blogspot.com/2009/04/ogonskuggor-144.html

Anonitota

Kommentar postad den

Jag vill gärna vara med och tävla!

Sandra

Kommentar postad den

klart jag är med och tävlar.



länkar i min tävlingsblogg



http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/ogonskuggor



redan medlem på gratismode

sara

Kommentar postad den

jag är med och har länkat på min blogg :)



http://survivor.bloggagratis.se/2009/04/12/1577631-ogonskuggor/

Jeanette

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

Carolina

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar, vill ha 2 lotter, så jag har även länkat här:

http://carolina1979.blogg.se/tavlingar

mellen

Kommentar postad den

Ne nu gör jag ett nytt försööööök haha ger mig inte ;) Så himla fina ögonskuggor dessa var verkligen mina färger så man blir kär jue.. ^^ Make my day haha.. Har länkat på min blogg.. =) Hoppas du haft en bra påskhelg.. =))kram

Mahlin

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar :)

Carola

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar:)

Emma

Kommentar postad den

Jag e gärna med =)

Linda - She with the colors

Kommentar postad den

Jag är med :)



LÄNK: http://lindadoosbloggtavlingar.blogg.se/?tmp=12221635

caroline

Kommentar postad den

Jag har redan blivit medlem på gratis mode så då borde jag få 5 lotter:) haha.. Länkar till dig också:) Så är jag med:)

Tilda

Kommentar postad den

jag vill gärna vara med! :D

FunkQueen

Kommentar postad den

Är tyvärr redan medlem i gratismode, men en lott tar jag gärna i tävlingen. :)

Karolina

Kommentar postad den

Jag vill hänga på.

Valentina

Kommentar postad den

hej snygging jag är lätt med ;D tar faktiskt två lotter :P kram

Jollan

Kommentar postad den

Jag är självklart med och tävlar om detta fina pris!



Har länkat i min blogg :-)

http://josefinsymaskin.blogg.se/tavlingar/?tmp=13101902

Nathalie

Kommentar postad den

Jag är med och har länkat :) kram.

lina

Kommentar postad den

Hej hej

jag är med så klart :). Jättefina färger.

Robin ^^

Kommentar postad den

jag är med :D

an

Kommentar postad den

jag är med ;);)

Moa

Kommentar postad den

jag är med!

Maja

Kommentar postad den

Jag är med och har blivit medlem på gratismode med andvändarnamnet Mayla. :)

Lovisa

Kommentar postad den

Hej fin blogg du har !! Jag vill självklart var med i tävlingen om dessa ögonskuggor och jag länkar till dig i från min blogg !!

Ha en bra dag !

jenny

Kommentar postad den

jag är självklart med! :D

Emma

Kommentar postad den

Jag är meed har länkat från min tävlingsblogg:)

http://soligatavlingar.blogg.se/2009/april/ogonskuggor.html#comment



Ha en fin kväll nu håller jag tummen;)

Jenny

Kommentar postad den

jag är med :)

Susanne

Kommentar postad den

Jag tar en lott och hoppas på tur!

Vilja

Kommentar postad den

Detta skulle passa perfekt att ge min sminkintresserade kompis i födelsedagspresent. Håller tummarna! :) Kram

Mia

Kommentar postad den

Vilket märke? Jag vill vara med btw :)

evamar - tävlingsblogg

Kommentar postad den

Jag är med & har länkat i tävlingsbloggen:



http://evamar.blogg.se/2009/april/ogonskuggor-14-april.html

Cilla

Kommentar postad den

Jag är också gärna med & tävlar!

Sofie Gustafsson

Kommentar postad den

Jag är med, skriver om det i bloggen typ... nu! =)

Carola L

Kommentar postad den

Jag är med!



Länk finns i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Elin (Edvinsmamma)

Kommentar postad den

Jag är med!



Och jag har länkat från min tävlingsblogg: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavla-om-ogonskuggor.html

Fröken Eko

Kommentar postad den

Hejsan!



Anmäler mig till tävlingen! :)

Länkar till din tävling i min blogg. Det blir en bildlänk i högra sidospalten som jag låter ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan, så det blir väl till att jag tar bort den redan imorgon då :) Så är det när man är ute i sista minuten!

Hoppas iaf att det ger mig en extra lott ;)



Häls. F

Emelie -EmeliesPlace

Kommentar postad den

Jag är med :D

SoffiZ- Oliwers mamma

Kommentar postad den

Jag är gärna med=)

AmandaKling

Kommentar postad den

Jag är med :D

http://amandakling.blogg.se/2009/april/kyckliiiinglov.html#comment

Mona

Kommentar postad den

Kan man være med hvis man er norsk??

Marlene

Kommentar postad den

jag vill tävla, har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/04/14/144-klockan-1800/

Kommentera här