Fredagkväll och vinnarna...

Förlåt, förlåt, förlåt och åter förlåt.. Skulle ha skrivit vinnarna i tävlingen redan klockan 18:00 ikväll ju. Men kom lite annat imellan så glömde helt bort det. Känner mig som en dålig bloggare just nu när jag inte håller det jag lovar...

Har iaf lottat ut två vinnare nu. En som vinner de svarta örhängena och en som vinner de vita örhängena. Är ni nyfikna på vilka vinnarna blev?!
Det blev ingen mindre än CARITA som vann de svarta örhängena
och
vinnaren utav de vita örhängena blev ingen mindre än LINDA D.

Ska snart skriva två kommentarer till de tjejerna och be dom skicka sina adresser till mig så kanske jag hinner posta dom imorgon från jobb när jag ändå ska jobba. Ska posta lite andra paket också imorgon, bla en kjol och så. Förhoppningsvis blir det skickat en piercing och en klocka till en annan tjej med. Ska in och kolla min mail sen när jag är klar med detta inlägget.

Glömde förresten att skriva innan idag att mitt jättefina armband från Bracy kom idag. Det var jättesnyggt och det satt verkligen perfekt på mig. Annars brukar alltid mina armband vara förstora. Var faktiskt inne där innan med och klickade hem två nya armband, de är verkligen jättesnygga. Ni som är läsare utav min blogg kan också beställa hem därifrån och om ni anger rabattkoden BRACY så får ni 10% rabatt... Klickbara bilder...
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Leia

Kommentar postad den

Okej =)

Gör samma som du!

Kramar

Linda - She with the colors

Kommentar postad den

OOH! Vad glad jag blir! :D:D

Glädje hopp :) Tack så mycket ^^ <3

Leia

Kommentar postad den

Nej, brukar alltid vara dåligt på fredagar nu för tiden, konstigt nog!

Kram

Kim

Kommentar postad den

men hur går det till då när man kör viktväktarna är det tufft och jobbigt eller hur känns det ?:)

kim

Kommentar postad den

okej , jo men det verkar ju bra!:) själv kör jag GI metoden är inne i andra veckan så får se hur det går:)

följ gärna min blogg med bloglovin!:)

kram kim

Anonym

Kommentar postad den

sv: nej et var det tyvärr inte, :(

men grattis till dom som vanN!:)

Kim

Kommentar postad den

hehe tack detsamma !, får hoppas på det bästa:)

jadå lägger till nu !du med:)

kram

Kim

Kommentar postad den

okej jag ser inte det?:S

kram

Kim

Kommentar postad den

nu tack!:)

vad tycker du är bra/dåligt med min blogg tell me?:)

lina

Kommentar postad den

grattis till dom :D

Kommentera här