Har man tur eller vad har man?

Kom hem från jobb vid halv tvåtiden idag. Åt lite lunch och sen la jag mig i sängen och kollade på lite tv. Skönt att vila lite framför tvn efter jobbet tycker jag. Dagen gick rätt så fort idag tyckte jag, jättemycket folk som var och handlade så det var skoj. Sen jobbade jag med min andra chef idag med, så då blev det ännu bättre!

Sen vill jag passa på att säga tack till Johanna, vann tävlingen i hennes blogg, blev jätteglad, jag som aldrig vinner något!
Och sen får jag ta och tacka alla er andra som har gjort att min webshop ligger på första platsen bland andra hemsidor inne på freewebs.com. Kan dagen bli mycket bättre? Kanske, kanske inte.. Man vet aldrig.


Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska ju jobba imorgon igen dock vill jag på bio ikväll men ja får får se. Imorgonkväll kommer farmor och farfar hit och äter middag, ska bli trevligt. Sen är det jobb på söndagen med och på måndag.. Sen ska jag minsann vara lite ledig. Imorgon är det ju en röd dag i almanackan så det betyder dubbelt betalt både lördag och söndag på jobb, 200 kronor i timmen tackar man inte nej till.
Vad ska ni själva hitta på för skoj idag och ikväll? Någon som ska på halloweenfest?:)
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

Kommentar postad den

nej men ska ut =)

stina

Kommentar postad den

snygg bloggdesign :)

Uffe

Kommentar postad den

hahaha hur kan man inte gilla bond? bästa filmerna eveer ;D kisseeess <33

Katja

Kommentar postad den

kul att du vann! :) imorron blir det halloween :)

Fia&emelie

Kommentar postad den

grattis =)

K

Kommentar postad den

Tyvärr så måste man ha pengar ändå :(

Mariah N

Kommentar postad den

Jag hälsar på hos mina föräldrar.

emelie

Kommentar postad den

vad vann du? :)

Ebba

Kommentar postad den

Hejsan!

Har du några roliga Halloweenplaner på G?

Kram!<3

Zäta

Kommentar postad den

grattis till vinsten och till första platsen :) Ha det bra!

Ebba

Kommentar postad den

Stackare, men men.

Jag är hos min pappa i Norge och här firar man inte Halloween förrän imorgon.

Kram!<3

Sarah

Kommentar postad den

inge fest här inte :D



fin blog g !

IDAA

Kommentar postad den

tck din är med jätte fin. Premunera på mig på blogg koll vetja ska göra det med din sida :) såg att du hade det med:D

Carro

Kommentar postad den

Tack så mycket! :D

Grattis till vinsten :) Jag vinner aldrig heller :P

S O L I N

Kommentar postad den

Åh tycker du? Tack så mycket söting! :) Hänt idag annars? :P

IDAA

Kommentar postad den

Tack :) din med. allt väl? haft en bra vecka?

IDAA

Kommentar postad den

och jag på din :) roligt att läsa din blogg tycker jag :) kram

IDAA

Kommentar postad den

okej :) jag med såklart. händer i morgon då?

IDAA

Kommentar postad den

JUSTE DET SKREV DU JU. VART JOBBAR DU DÅ? JAG HAR MED JOBBAT HELA VECKAN VARJE DAG MELLAN 8-15 I 6 VECKOR NU. HEHE MAN BLIR TRÖTT :P HA EN TREVLIG KVÄLL MED:D

S O L I N

Kommentar postad den

Jaså okej, jag har bara vart i torget och köpt lite grejer. Men jag vill så gärna gå på fest, maskerad party! finns tyvärr ingen :(

IDAA

Kommentar postad den

haha så jävla coolt :) jag jobbar på ica maxi :) vart alltså vilken stan? :)

S O L I N

Kommentar postad den

Ja faktist, finns ingen till min ålder.. bara massa 18+. Dåligt stil de borde fixa till oss med! haha :D

S O L I N

Kommentar postad den

Hahaha a ellerhur! jobbigt. :D

IDAA

Kommentar postad den

I Linköping :)

JOANNA

Kommentar postad den

sv: ja veet;D

josefine

Kommentar postad den

fin blogg !

IDAA

Kommentar postad den

mysa med pojkvännen kolla film oså du då?

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

Kommentar postad den

nix ingen halloweenfest för min del

Dress Like a Princess

Kommentar postad den

vad söt du är gumman

jannica

Kommentar postad den

Hejsan , vem är din favorit i idol? Skulle vara jätteroligt att läsa vem just din favorit är!

Hoppas du får en fin kväll:)

Dress Like a Princess

Kommentar postad den

:)

IDAA

Kommentar postad den

juste du skulle jobba ja, adda min blogg msn? (a)jag ska bara slappa och ta det lugnt försöka lägga mig tidigt. gott upp klockan 06:30 varje dag i 6 veckor PLUS att jag inte somnat före klockan 01:00 :( så ska försöka sova snart. kram

MJ

Kommentar postad den

Åh, tack tack =)

Jonnee

Kommentar postad den

tack detsamma :D

Anna

Kommentar postad den

snygg blogg hörru;)

Kommentera här