Torsdag eftermiddag!

Man blir så glad i detta vädret eller ja jag blir det. Sommaren kom ju lagom till min semester, vilket jag är tacksam för. Då kan jag komma tillbaka till jobb solbränd och utvilad.

Gick upp vid halv tiotiden idag, hade körlektion kvart i tolv. Hoppade in i duschen direkt när jag vaknade och efteråt var det frukost som gällde. Var varmt ute redan vid den tiden så blev en fruktsallad och macka, lite nyttig får jag börja vara igen. Orkade inte sminka mig så jättemycket idag så det fick bli mascara bara, inte lönt att sminka mig när jag ändå skulle sola när jag kom hem igen.

Körlektionen gick superbra, han var jättenöjd med allt som vi gjorde och övade på. Så det känns bra, tror att mitt mål kommer att uppfyllas innan sommarens slut.

Nu ska jag ner och ta lite frukter och sen fixa lite. Uppdaterar kanske senare ikväll igen.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Mimi

Kommentar postad den

Ja man velar fram o tillbaka o när man väl gör det så känns det helt underbart ;D Vart tränar du då :) Kram

Kommentera här