TÄVLING...

Tänkte köra igång en liten tävling där jag lottar ut lite enkla men snygga smycken som jag själv har suttit och pysslat med
Kommer lotta ut tre stycken armband helt i glas och tre stycken halsband i glas, snäckskal och akrylpärlor.

Varken halsbanden eller armbanden är lika utan alla är speciella på sina egna små vis. När tävlingen avslutas så kommer där stå tre stycken vinnare dragna.
Ta chansen nu att vara med och tävla. Tävlingen avslutas på söndag klockan 18:00.
Allt du behöver göra är att kommentera i detta inlägget att du är med och tävlar.
GLÖM INTE ATT SKRIVA DIN MAILADRESS I KOMMENTAREN OCH INTE I MAILFÄLTET...
Bilderna är klickbara..



/ Sofia Werlin

Kommentarer

Cassandra

Kommentar postad den

Svar: Låter bra, hihi :)



Och ååh vilka fina! Jag håller tummarna nu då :)



Kram

stephanie

Kommentar postad den

ja du måste se den, riktigt bra :D



JAG ÄR MED O TÄVLAR :D:D

ida engdahl

Kommentar postad den

Ja jag älskar det :) Du hur ändrar man storlek osv där det står kommentarer och allt det? om du vet det? :D haft en fin dag?

Cassandra

Kommentar postad den

Svar: Absolut, count me in :D



Kram

Em

Kommentar postad den

åhh, jag vill vara med och tävla!



[email protected]

stephanie

Kommentar postad den

ååh du har en sån, vad roligt :D

Charly

Kommentar postad den

Vad söta smycken du gör! Jag älskar själv att pyssla och göra egna saker, det finns ju ingen annan som kan få tag på likadana då! :)

Emelie

Kommentar postad den

[email protected]

Petra

Kommentar postad den

Vad fina..Jag är urkass på smycken men bättre på att scrappa..JA, jag är med o tävlar!!

Sandra Gee

Kommentar postad den

Åh va generöst! =)



Jag deltar gärna!



Jätte vackra smycken du gjort! :)



Min Mail: sandra[email protected] (2 st understreck)





//Sandra Gee

Linnea

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar!



[email protected]

Kristin

Kommentar postad den

superfina var dem :)



kristinkarlsson@hotmail.com

Angelica

Kommentar postad den

Vilka fina armband och halsband. Jag vill självklart vara med och tävla!

Angelica



angelica[email protected]

Viktoria

Kommentar postad den

Jag är gärna med och tävlar. :)



stjernfall[snabela]hellokitty.com

Sandra Gee

Kommentar postad den

TACK så mycket =)

Fin blogg! =)

F E B B

Kommentar postad den

Hoppas du får en fortsatt underbar torsdagskväll gumman! :)

Nicole

Kommentar postad den

Hello, hur är det? Kram

Anonym

Kommentar postad den

Tack =) haha

Carita

Kommentar postad den

I'm in! :*

[email protected]

Mikaela - ung blivande mamma

Kommentar postad den

jag vill vara med

Nicole

Kommentar postad den

Svar: Det är helt okej med mig! Hänt idag då? Kram

Nicole

Kommentar postad den

Hmm, kan nog pröva! Är med och tävlar ;)

Sara

Kommentar postad den

Åh, tack så jätte mycket! :)

Kajsa

Kommentar postad den

Dt där vill jag vinna :D

Sara

Kommentar postad den

:)

Saraicg

Kommentar postad den

Åh vad duktig du är, jättefina! :)

Jag är självklart med! :D



sara[email protected]

k i t t i e h

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar. :)



[email protected]

My

Kommentar postad den

Så fina :D Jag är med :)



[email protected]

Isabelle

Kommentar postad den

Jag vill jättegärna vara med och tävla :)

Mvh Isabelle

Fanny

Kommentar postad den

sv: ja den är verkligen fin :)

Anonym

Kommentar postad den

det lät ju inge vidare! hoppas lilla handen blir bra snart!!

Uffe

Kommentar postad den

hehe när kommer en tävling med killsmycken? för DÅ jävlar är jag med och tävlar! överlåter denna utlottningen till The ladies ;D kisseeess <33

Marica Rödebäck

Kommentar postad den

Jag vill gärna vara med och tävla om dom fina..



[email protected]

Fanny

Kommentar postad den

sv: okej :D min favorit var nog den från forever 21 :D

Therese - Eira min ögonsten

Kommentar postad den

Jag vill va med och tävla!



therese[email protected]

Marica Rödebäck

Kommentar postad den

Det är klart, dom var såå fina.

pelle

Kommentar postad den

Tack ska du ha!

Pernilla

Kommentar postad den

Hittade hit via king..

Fina smycken! Är gärna med i utlottningen!

/ Pernilla som oxå bor mellan Påarp och Hbg ;)

Anne

Kommentar postad den

Hej....snygga smycken, är gärna med i tävlingen.

[email protected]

Madde

Kommentar postad den

Jag vill vara med och tävla:)



http://diaryofmadeleine.blogg.se

hannah

Kommentar postad den

mysig blogg.. jag gillar din text på headern

Ellen [Alatariiel]

Kommentar postad den

Svar: Tack så mycket ;D



Mvh Ellen!

Angelique

Kommentar postad den

svar: eller hur, det är så trevligt :)

hannah

Kommentar postad den

okej då =) min mail är [email protected]

Millah

Kommentar postad den

Jag är med och tävlar :)

Helena

Kommentar postad den

Jag e me :)



ha de kanon

MALIN

Kommentar postad den

jaa det blir lite sen frukost ibland :) skoj med tävling , då är jag med :) hoppas allt är bra med dig. pössen sötis

MALIN

Kommentar postad den

naaw gullet då :( hoppas det går över. jo tack det är fin fint här .) pössen

Lollo

Kommentar postad den

åh jag älskar dom! så fina! om jag vinner vill jag ge ett till min syster, eller nja kanske behåller jag det själv ;)

MALIN

Kommentar postad den

skönt att höra att det är bättre med dig :) natti natti. pöss

Lollo

Kommentar postad den

hoppas hoppas hoppas!



[email protected]

Celia - Design, foton, intressen

Kommentar postad den

Jag är med! :)<3

Hanna

Kommentar postad den

Hej hej! Är gärna med, fin blogg!

Malin Deilert

Kommentar postad den

Haha, skönt att jag inte är den enda som glömmer. ;D

Bea

Kommentar postad den

vilka söta armband :) !

Åsa Johansson

Kommentar postad den

Hej! Vill gärna ha ett, superfina=)

Anonym

Kommentar postad den

okej, ja det förstår jag ;P

hoppas det går bra iallafall :D

sarah

Kommentar postad den

Jag e med

[email protected]

Dress Like a Princess

Kommentar postad den

Morrn sötnosen :)

Amanda

Kommentar postad den

Fina smycken du har gjort!

Mahlin

Kommentar postad den

Jag vill vara med :)

min mail: [email protected]

victoria

Kommentar postad den

vad roligt! jag är gärna med :)



[email protected]

Emelie - EmeliesPlace

Kommentar postad den

Jag är med :)

My

Kommentar postad den

det skadar väl inte att vara med :D

Sanna

Kommentar postad den

Vilka söta! Jag är med :)



[email protected]

L O O

Kommentar postad den

jag är med :D

Marie

Kommentar postad den

Vilka fina armband, :)

k)

Kommentar postad den

supersnygga armband, är emd och tävlar :D

Emilia

Kommentar postad den

Jag är såklart med! Ha en underbar lördag :)

Elin Nilsson

Kommentar postad den

åhh vilka söta armband, skulle jättegärna vilja vara med och tävla om dom.



[email protected]

Elena

Kommentar postad den

Åh. Jag är absolut med och tävlar.

<3

Kommentar postad den

Åhh klart att jag vill vara med och tävla.

[email protected]



Nu håller jag tummen för mig själv :)

Kram

saga

Kommentar postad den

jättefina smycken ! jag är såklart med och tävlar , nu är det bara att hålla tummarna ! :)

maria

Kommentar postad den

jag vill lätt vara med i tävlingen :) riktigt fina armband och halsband!



[email protected]

Mirrekex

Kommentar postad den

Ohh jag vill gärna vara med och tävla om dessa fina armband :) skulle pryda min arm jättebra :)

Alexa

Kommentar postad den

Härligt då håller jag tummarna nu då ;D

Anonym

Kommentar postad den

Martina H

Kommentar postad den

åhh, vilka söta armband :O Jag vill jättegärna vara med och tävla!



MIn mailadress är: [email protected]

Kommentera här