...



Nu tänkte jag köra igång en designtävling här i bloggen där jag kommer lotta ut en ny bloggdesign till en lycklig vinnare. Tävlingen kommer avslutas på söndag den 21 december klockan 12:00. Ni har alltså hela 4 dagar på er att vara med och tävla.
Klicka här för att komma till designen: Ta mig till bloggen..

  • Det du ska göra är att skriva en kommentar i detta inlägget med din mailadress i kommentarsfältet.
  • Det andra du ska göra och detta är inget måste är att skriva om tävlingen i din blogg och länka till mitt tävlingsinlägg. Om du gör detta kommer du få hela 3 stycken lotter på söndag när jag drar en vinnare. Så chansen är större att det blir just du som vinner då.
  • Fägen på texten m.m får du själv välja. Du behöver inte just ha rosa som jag valde att göra designen i just nu.
Svårare än så är det faktiskt inte. Så ta chansen och var med och tävla nu. VINNAREN ÄR KONTAKTAD
/ Sofia Werlin

Kommentarer

<3

Kommentar postad den

Ååhh det började nu :)

Samma här, dom hade lätt fått göra om hela huset :)

Vilken läcker design :)

Kramar <3

thisney

Kommentar postad den

precis. jag blir lika förvånad varje gång det händer något skumt här.. ska aldrig mer hyra av en privat hyresvärd! aldrig! har varit något hela tiden..



det är faktiskt rätt bra idag :D hur är det med dig? Kramar

Filippa

Kommentar postad den

SV: Okej, vilken högskola? :) Fin design!

Ronja

Kommentar postad den

Jätte fin design!

Jag länkar och är med i tävlingen :)



strandberg[email protected]

thisney

Kommentar postad den

Haha jaa minst sagt ;)



Åh vad skönt att höra :D

Snygg designen var förresten :D



Kram

thisney

Kommentar postad den

Meen, söt du är :)

Du är ju jätteduktig :)

Kram

<3

Kommentar postad den

Det gör du rätt i. Säg till mig om dom kommer :)

Kramar <3

emelie

Kommentar postad den

as snygg bloggdesign!



[email protected]

IZZAH SVARAR

Kommentar postad den

vad kul att du gillade bloggen

så vda har du för dej nuh då ?

<3

Kommentar postad den

Ååh vad spännande :)

Skrev du hans eller mitt namn, för det krävs co adress om du skrev mitt.

Hoppas att de kommer denna veckan :)

Kramar <3

Filippa

Kommentar postad den

SV: Åh så skoj! :)

Anonym

Kommentar postad den

Tack så mkt, detsamma =)

caroline

Kommentar postad den

ja, om du kör så bra hela tiden så är det nära till kortet :D

Maria

Kommentar postad den

Sv: Nej , den hade man inta tackat nej till ! :)

<3

Kommentar postad den

Haha det ska jag säga till honom :)

Men de kan väl inte ta så speciellt lång tid, du skickade väl de förra från ditt jobb på lördagen eller söndagen och de kom på tisdagen skulle jag tro.

Kramar<3<3

Therese

Kommentar postad den

nej precis.. det är rätt intressant iallafall.

Bara bra med mig, hur är det själv? Kram

<3

Kommentar postad den

Ahaa, vad fiffigt :)

Du har inte lust att göra en rockabilly design till mig?

Krams<3<3

Perfektion by Emma

Kommentar postad den

- Gillar verkligen typsnittet på den rubriken, använder du alltid den? Va är de för nån? (Ska inte sno den, bara kul att veta..



Med mig är de bara bra, har faktiskt gjort mig iordning för natten så att jag bara kan slänga ner datorn för sängen när de lbir för jobbigt att svara på kommentarer. Allt bra med dig idag?

MALIN

Kommentar postad den

färgen är som på pressbilden :) pussen

Marica Rödebäck - vinn Funky Monkey

Kommentar postad den

Säg bara till när du gjort den så skall jag kika, blev jättenyfiken nu.

MALIN

Kommentar postad den

tack sötis, fast det lyser igenom lite men det tar ju sin tid imatt jag va så blond innan. kram

Marica Rödebäck - vinn Funky Monkey

Kommentar postad den

Det låter bra.

Vad önskar du dig i julklapp då?

caroline

Kommentar postad den

ja, det blir nog en härlig start på ett det nya året :D

Elin

Kommentar postad den

Jättefin design. Den vill jag vinna!

Jag länkar

Kram Elin

[email protected]

<3

Kommentar postad den

Klart att det är okej :)

Gör du nu då?

kramar<3<3

<3

Kommentar postad den

Tack så mycket vännen <3

Just nu så kollar vi på insider. Fattar inte hur folk får betee sig hur som helst. Skrämmande...

Kram<3<3

Marica Rödebäck

Kommentar postad den

Almanacka till väskan, singstar ABBA och de andra samt dom senaste böckerna i gömda serien.

caroline

Kommentar postad den

ja..:D minns den dagen då jag fick kortet...fyfan vad nervös jag var innan..:S fast det var så skönt när det var gjort..:D

Marica Rödebäck

Kommentar postad den

Det är jättekul, fast jag kan inte sjunga, roligt ändå! Har du också singstar?

<3

Kommentar postad den

Dagens samhälle blir värre och värre. Man vågar knappt gå ut längre. Jag är inte speciellt rädd av mig men nu känner jag obehaget växa.

Och min dotter ska behöva växa upp i allt detta.

Humm jag har ett stort arbete framför mig :)

Kramar<3<3

<3

Kommentar postad den

Det gör du rätt i, de är samma här...

Ja fy. det är helt sjukt. Har folk inget bättre för sig än att skada andra???

Skaffa er ett liv säger jag bara...

Kramar<3

<3

Kommentar postad den

Håller med dig, det är verkligen skrämmande. Konstigt att det blir fientligheter om man inte får hjälp som svensk medborgare, men har man inga papper så ska man få gratis sjukvård samt tandvård. Var ligger logiken???

Man mår ju illa av detta...



Kramar<3<3

<3

Kommentar postad den

Ja precis, tänk vilken reaktion man hade fått om man hade kommit ditt. Nä tyvärr jag har inga papper :) Vad ska dom säga....

Man hade säkerligen blivit nekad.

Nä vart är detta landet på väg.

Kramar<3<3

sofia

Kommentar postad den

msn: liindgreen@hotmail.com

Snygg! Skulle sitta bra med en ny desigt nu till jul och nyrå =D

Amanda

Kommentar postad den

Din blogg var också fin, väldigt fin faktiskt :)

amanda

Kommentar postad den

ja jag vill va med :)

jag har länkat om tävlingen.

http://amundasfotoblogg.blogg.se/2008/december/tavling-1.html

Jennifer

Kommentar postad den

En sån fin design vill jag ha, å självklart i rosa:)

Jag länkar om tävlingen i min blogg!



jenniferelisabeth@hotmail.com

Kommentera här