I believe in you

Äntligen ett "minilov" och jag ska tala om för er att det är väldigt efterlängtat. Jag orkar inte med skolan just nu, har så mycket att göra. Som tur är är nästan alla nationellaprov klara, bara matten kvar på fredag nästa vecka och den kommer ju gå åt pipsvängen...

Slutade tidigt idag vilket var väldigt skönt. Blev stan med både My och Sandra. Skulle köpa en jacka men det blev lite annat också. Ett par shorts inne på H&M, ny BH och en vårjacka inne på Vero Moda. Blev jättenöjd med mina köp och tack för bra smakråd tjejer.

När jag kom hem satte jag mig i trädgården med iPoden i öronen och solade. Var faktiskt skönt och jag blev lite röd om kinderna och så.

Imorgon är det körskolan som gäller och på torsdag är det utgång med Steffie, ska bli kul faktiskt. Ska jobba på fredag och söndag med men det är korta tider så det är helt okej.

Snart Desperate Housewives på tv så blir att kolla på det ikväll... Kanske lyssna på min nya favoritlåt också Il Divo - I Believe in you.

Pusspuss
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Majken

Kommentar postad den

ja kulturhistoria är ett riktigt skitämne. ush!
desperate housewifes är helt underbart. Om min mamma försökte flörta in mej hos någon på det sättet hade jag fått spader ;) kram

sreffi

Kommentar postad den

sexigt namn jag fick ;) haha

Majken

Kommentar postad den

jo jag vet. ush och fy. men det gick bra! jag ligger nog och pendlar mellan ett VG+ och ett MVG tror jag :)
kram!

Kommentera här