Jobbat, håret och fortfarande lite dålig...

Nyss hemkommen och ska snart köra igen och hämta mamma på jobb. Fullrulle hela dagen med andra ord, först jobb, sen fixat naglarna som jag hade brutit och sedan hämtade upp min bror efter hans träning. Var också inom min frisör och betalade, hann inte ta ut pengar innan jag skulle dit igår.

Ska snart hoppa in i duschen tänkte, vill tvätta håret!! Och ja jag vet att folk vill se bild på håret och det kommer. Laddar batterierna just nu så medans jag duschar så bild på håret kommer givetvis upp lite senare ikväll. Jag blev i alla fall jättenöjd och lockarna blev lite annorlunda denna gången, precis som jag ville..

Känner mig fortfarande inte helt hundra, förkyld och frusen fortfarande. Tur att man är ledig i några dagar nu så man kan bli av med det. Personalfest på lördag och då vill jag gärna vara pigg och må bättre. Tråkigt annars om man inte mår speciellt bra.

Ska köpa med mig något hem från jobb sen när jag hämtar mamma. Är inte hungrig just nu och jag smakar ändå inget när jag äter, då har man ingen matlust heller. Får kurera mig här hemma imorgon så jag blir bättre, tyvärr är det kunderna som handlar som smittar en när de nyser rakt ut..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen svara på era kommentarer. Uppdaterar lite senare igen och då med bilder på håret och så. Glöm inte bort att tävla om ett tandblekningskit här.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Linda

Kommentar postad den

Hoppas att det blir bättre snart, inge kul att vara sjuk :(

Sabine

Kommentar postad den

skönt å avsluta dagen med lite lyx ^^

Alexandra

Kommentar postad den

Hej!, jag är BARA 14 år och jag väger 88 kg!. Jag vet inte hur jag ska gå ner!. Jag har det jättesvårt!. Något tips?. Jag går i ingen sport, men fotboll och dans är så tråkigt tycker jag (mina klasskompisar går i det, jag har inte heller några vänner).



Jag vet inte om man får gå på gym, och det kostar ju pengar!. Snälla hjälp mig!

Kommentera här