Öppna förskolan och planering!

God eftermiddag på Er! Hoppas att Er måndag har börjat bra hittills. Vi har varit iväg sen halv nio imorse, därav utebliven uppdatering..

Min nästkusin skrev och frågade igår om vi ville med till öppna förskolan i Bjuv och eftersom vi inte hade något speciellt planerat så körde vi ut där. Var där lite efter klockan nio och körde hem nu klockan tolv när det slutade.

Tuva-Li har sprungit runt och lekt med en massa saker och de andra barnen. Åka rutschkana var jätteskoj, man skulle kanske skaffa en liten och ha på hennes rum. Får se vad hon får i julklapp helt enkelt. Jättemysig öppen förskola och jätteskoj. Tar max en kvart - tjugo minuter för oss att kör dit och det är helt klart värt det. Så dit kommer vi absolut köra fler gånger. Roligare när där är någon man känner också, även om jag inte är speciellt blyg av mig.

Somnade som en stock igår! La mig halv tio igår och enligt mitt FitBit somnade jag på sex minuter, så trött var man nog. Mycket piggare idag och inte alls lika frusen som jag var igår.

Vet inte om det är för att ena visdomstanden har spökat, men fick max fyra timmars sömn mellan fredag och lördagen så det tog väl ut sin rätt. Öm i käken men ingen ihållande smärta mer, så jag hoppas det går åt rätt håll - tandvärk är inget skoj! Speciellt inte när värktabletterna inte hjälper. Smärtgränsen är lika med noll.

Att jag kunde föda Tuva-Li utan någon smärtlindring är en annan femma. Jag tror att i det ögonblicket så vill man bara ha ut bebisen, oavsett hur ont det gör!

Sitter och planerar lite roliga saker och förhoppningsvis kan jag avslöja vad inom kort! Egentligen inget jag hade tänkt göra men det blev så ändå..

Får hoppas att det blir både bra och populärt bland Er läsare! Men först ska flytten till nya portalen bli av innan jag avslöjar vad detta handlar om.

Men går allt vägen så måste jag börja fixa med det så smått redan nu, så man slipper stå med allt i sista sekunden och känna sig stressad. Men jag tror nog att det kan bli bra. Nyfikna på vad det är? Och kanske kan Ni gissa Er till vad det handlar om?

Nu ska jag sätta mig och beta av alla Era kommenterar! Tuva-Li sover och hon lär sova ett tag till efter allt bus. Kram på Er så länge 🌸

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Mia Forsberg

Kommentar postad den

Men så söt! :) Vad jobbigt att visdomständerna krånglar! Jag fick mina i 8-9:an och har som tur var sluppit problem med dem. Men minns att det gjorde ont när de "sprack" upp igenom tandköttet.

Tack så mycket! Besöket gick bra på sjukhuset, blev lite längre än planerat men kändes bra ändå. Nu har jag dock sjuk huvudvärk, gissar att det är spänningshuvudvärk :(

Skönt med en lugn vecka och att ni/du inte har några särskilda planer :)

Svar: Ja fy inget skoj! Inte alls roligt när de spricker igenom 😬😬
Sofia Werlin

Alice

Kommentar postad den

Så kul med öppna förskolan! Det uppskattas alltid av alla små 😍😀

Svar: Ja himla skoj 😍☺️
Sofia Werlin

Sandra

Kommentar postad den

Men åh vilken fin bild! Va kul att du ska flytta till ny portal och att du planerar in något spännande! Jag kan inte gissa vad det skulle vara

Svar: Ja ska bli skoj med flytt till ny portal ☺️. Behöver lite förändring 🌸
Sofia Werlin

Mamma Malin

Kommentar postad den

Åh, öppna förskolan har alltid varit väldigt populärt här men det är knappt vi hinner gå dit nu när Charlie går på förskolan. Längtar dock tills jag kan börja gå med Moa!

Svar: ja så himla mysigt med öppna förskolan. Första gången jag var på denna igår och det kommer absolut att bli fler besök 😍
Sofia Werlin

Jeanette

Kommentar postad den

Roligt att den öppna förskolan var en sån succé :)

Svar: ja så himla mysigt med öppna förskolan. Första gången jag var på denna igår och det kommer absolut att bli fler besök 😍
Sofia Werlin

Kattis

Kommentar postad den

Vilken mysig bild!☺ hoppas det blir bättre med visdomstanden snart...jag tog bort två stycken innan dom växt ut!😋

Svar: Tack 🌸
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

JA jag är mega nyfiken 😂🙈

Svar: Det sitter fortfarande i 😔 hoppas bara det är för att vi åt massa skräp ihelgen så jag inte börjar bli sjuk igen 🌸

Ja det förstår jag att du blir gumman 🌸

Svar: Lovar att berätta vad det ha delar om inom kort ☺️😘
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Så underbar bild på söta Tuva-Li <3 Grattis till att du blev Veckans blogg hos mig. Jag tycker att du har en sådan fin och härlig blogg så den skulle uppmärksammas lite hos mig också :D Hoppas du får en riktigt fin kväll :D Kramar <3

Svar: Tusen tack 💕🌸
Sofia Werlin

Kommentera här