Frukostsällskap, Zara Kids och helgen..

Söndag igen och helgen har som vanligt gått i en rasande fart! Babysim, middagar och annat mys. Nu laddar vi upp här hemma inför en ny vecka med nya planer.

Imorgon ska jag och Tuva-Li in till stan för att äta frukost med tre andra mammor och deras små. Fick kontakt med dem via en Facebookgrupp och det är aldrig fel att lära känna nya och speciellt när det är andra mammor. Då har man något att hitta på under dagarna när ens andra kompisar jobbar.

Ska även hämta upp lillasyster imorgon och köra henne hem från skolan! Ska passa på att svänga inom IKEA då och köpa ram till Tuva-Li's födelsetavla från Formeli.se. Den är så himla fin så att den ska ligga nerpackad tills hon får eget rum, är omöjligt! Den ska upp på ena väggen vid hennes vagga och pryda väggen där!

Passade på att köpa en ny jacka till henne innan också! Blev en jacka från Zara Kids, i en färgen natur. Lite beige/vit men mer åt det vita hållet. Jag hoppas att den är lika fin i verkligheten som på bild. Bra rea på den med, så det kan man inte heller klaga på.

Nu ska jag fixa här hemma och förbereda inför imorgon! Ska försöka ta en dusch innan Tuva-Li ska äta och nattas. Uppdaterar mer imorgon!


/ Sofia Werlin

Kommentarer

Joanna- Från 95- 65 kg!

Kommentar postad den

så söt jacka

Svar: Ja 😍. Hoppas den är lika söt som på bilderna som i verkligheten
Sofia Werlin

KikkiSandström

Kommentar postad den

Verkligen en jättesöt jacka. Kommer säkert att bli fin på henne :-)
Idag bloggar jag om min egen smoothie http://kikkisandstrom.se/favoriter-lchf-blabarssmoothie-hot

Kommentera här