Svammel..

Jag jobbar och har mig! Från och med april kommer jag gå in på ett nytt schema, vilket gör att jag får mer tid över på helgerna. Inte helt fel och det påverkade inte lönen speciellt mycket heller. 

Planeringen inför kommande bloggmiddag i maj är i fullgång. Jag, Anna och Tommy söker sponsorer för fullt och har hittills fått tummen upp från många. Ska bli himla roligt att träffa både bloggare som man känner sen innan men även nya. Men mer om bloggmiddagen längre fram.

Nästa vecka ska jag på kurs nere i Malmö och efteråt blir det en lunch med Anna och förhoppningsvis Tommy hoppas jag. Passande att kunna stämma av lite kring bloggmiddagen med!

Ska försöka hinna med tre träningspass denna veckan med, förra veckan blev det bara två men träning som träning. Fokuserar inte på mängden utan på kvaliteten under träningspassen. 

Vilket svammel inlägg detta blev då! Bättre uppdatering ska jag försöka fixa ikväll efter jobb.


/ Sofia Werlin

Kommentera här