- Shoppingdag -

Snart läggdags för både mig och Tuva-Li här hemma, väldigt mysigt att lägga sig santidigt som henne. Sen riskerar jag inte att väcka henne om hon somnar i sängen först och jag lägger mig någon timme senare.

Var ute på Väla med mamma innan. Givetvis blev det shopping till lilla loppan för presentkorten men jag hittade även en klänning till mig själv som jag tänkte ha i morgon på nyårsafton. 

Fick lite blandat till Tuva-Li och det är roligt att variera sig lite och inte bara ha klänningar. Blev: två tröjor från Zara, pyjamaser från H&M och givetvis en klänning från Polarn O. Pyret. Kappahl hade faktiskt ingen speciell rea på sitt newbiesortiment. Beställde dock en annan klänning från Polarn O. Pyret när jag kom hem, 99 kronor kan man inte klaga på.

Dock lite större storlek så den kan hon ha när hon är cirka 6-9 månader. Aldrig fel med lite större storlekar, nu i början växer dem ur kläderna relativt fort. 

Nu början ärtan bli lite otålig här hemma, så jag rundar av detta inlägget nu. Uppdaterar imorgon!
139 kronor!

99 kronor!


/ Sofia Werlin

Kommentarer

Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Kommentar postad den

Roligt att fynda och shoppa när man behöver nytt :).

Kommentera här