Uppdateringar och sjukstuga..

Var tog denna helgen vägen? Redan söndag och imorgon är det dags för jobb igen, 09-15. Men dagarna går snabbt och det blir väl så när man trivs på sitt jobb. 

Vaknade upp med världens hosta, täppt näsa och svullna ögon. Bara att börja med Friggs Echinacea, hjälper faktiskt väldigt bra, inte mot hostan men mot förkylningen. Svullnaden och det röda i ögonen har också lagt sig, vilket är tur!

Har i alla fall hunnit med att handla, varit på kaffe hos Sandra samt städat lägenheten. Ska strax förbereda kvällens middag men först ska jag kolla så den nya uppdateringen till telefonen laddas ner, strulade lite innan så är inne på 3:e gången gillt nu! 

Men nedladdningen har kommit bra bit än vad den gjorde innan så det ska nog inte vara några problem. Tar sin lilla tid men det får man väl räkna med. 

Kvällen blir lugn, ska kurera mig ordentligt så man är frisk till jobb imorgon. Tänker inte börja min andra vecka på nya jobbet med att vara sjuk. Sen tänker jag inte vara sjuk till bloggmiddagen som är om 20 dagar heller!

Nu ska jag ordna med kvällens middag! Bilder på det kommer upp lite senare här i bloggen. Ha en fortsatt mysig söndag!


/ Sofia Werlin

Kommentarer

Michel

Kommentar postad den

Du e störtläcker;)

Svar: Får tacka så mycket!
Sofia Werlin

veronica

Kommentar postad den

grymt bra jobbat med viktnedgången som du nu gör med lchf.. jag undrar om du bara äter lchf eller kör du träning också ?? tacksam för svar

Svar: Jag rör mig rätt mycket på mitt jobb. Är ute och går varje dag!
Sofia Werlin

Kommentera här