Hello rödtopp!

Efter jobb i lördags så blev det några timmars vila, tre för att vara exakt! Katastrof egentligen med tanke på att jag hade varit vaken sen 09:00 på fredagen och jag har vaken natt på jobb. 

Tillslut blev det för varmt i lägenheten så jag kunde inte sova mer. Hade köpt med mig hårfärg hem så direkt när jag vaknade blev det att sätta färgen i håret. 

Tog samma färg som sist, trodde inte att det skulle bli rödare men det blev det. Men jag gillar det och jag tänker behålla denna färgen ett bra tag nu. Såg dock ut som ett smärre blodbad i badkaret när jag skulle skölja ur färgen, tog ett foto och la upp på Facebook, kan säga att jag skrämde några som jag har där. 

Men jag blev otroligt nöjd iaf! 


/ Sofia Werlin

Kommentarer

LILITH - Boktokig mamma med borderline

Kommentar postad den

Älskar rätt hår, själv är jag för lat för att orka ta hand om det.

Kommentera här