Vårfin..

I går var jag lite uttråkad här hemma och då är det lätt att man råkar gå in på H&M och andra shoppingsidor. Lyckades dock hålla mig till bara H&M i går.

Kände att jag behövde lite nya byxor och linnen. Det blev även en kofta, klart man passar på när man har 25% rabatt på en vara. Totalt fick jag fyra plagg för endast 380,90 kronor inklusive frakten. Perfekt pris för mig som studerar. 

Hade dock velat ha en snygg, ljusblå skjorta, men den var slutsåld så får kolla i butik istället. Beige och blått är så himla snyggt ihop samt att det är härliga färger att ha nu i vår och sommar.

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Eva- mamma till Love

Kommentar postad den

Snygga kläder! jag vill också shoppa ;-) Tack för tipset om hyresvärden du bor hos, vi kommer bli Påarpsbor i augusti :-D

Svar: Åh vad roligt :D
Sofia Werlin

Life of Johanna

Kommentar postad den

Aldrig fel med shopping, och ännu bättre när det blir billigt

Svar: Precis :)
Sofia Werlin

Thilde

Kommentar postad den

Så snygga byxor!!

Cissi

Kommentar postad den

Vilka fynd! Jättefina!

Kommentera här