iPhone, jobba och middag...

Har lekt lite med iPhonen just nu. Har även fixat med lite annat inför morgondagens jobbpass, sitter även och kollar på Thintervention på tv3. Har aldrig sett det programmet innan, men det verkar intessant. Ska alldeles strax lägga mig med, börjar vid halv åttatiden imorgon och jag vill gärna komma upp i tid.

Ska in och tvätta av mitt smink med, annars ser man ut som en panda imorgonbitti och det orkar jag inte. Sen får jag en massa utslag i ansiktet om jag sover med smink på, inget skoj och jag slipper helst att få finnar och andra blämmor.

Är fortfarande jättenöjd efter morgonens vägning och jag hoppas att det håller i sig och att jag slipper gå plus nu på ett bra tag. Dagens matintag har gått bra och jag har inte fuskat med något. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra med maten på jobb.

Ena arbetskamraten skulle göra köttfärspaj tills imorgon och det kan jag inte riktigt äta. Hade kunnat göra en egen paj nu när jag kom hem, men jag orkade faktiskt inte det. Vill inte stå och göra det halv nio på kvällen när jag vill koppla av. Får se om jag köper någon köttbit imorgon istället..

Nu ska jag svara på era kommentarer och sen tvätta av mitt smink. Får bli smsinlägg imorgon under jobbpasset. Ska försöka göra något litet tidsinställt inlägg med så jag slipper smsa hela tiden. Ni får sova så gott sen alla söta...
/ Sofia Werlin

Kommentera här