Lugn kväll...

Kom hem från jobbet vid 19:30 tiden. Gick snabbt att jobba idag och man hade lite annat att göra på sin rast med. Fattar inte varför folk ska vara inne i butiken och hålla på, sen fattar de inte varför man går efter de varje gång de kommer in i butiken! Nötskal..

Sitter och väntar på middag just nu. Vi ska faktiskt grilla här hemma. Kommer bli så himla gott. Grillad kycklingfilé, pommes, sås och sallad. Kan det bli en godare middag?

Innan idag på jobb blev jag faktiskt sugen på ostbricka. Så när jag hade rast köpte jag kex och en massa ostar. Ska bli gott med lite kex och ost sen ikväll efter middagen. Har inte ätit det på länge och ibland får man unna sig det.

Och sen har jag faktiskt gått ner i vikt under semestern. Tog med mig att par shorts ner dit som jag inte har använt på ett tag som är i storlek 38. När vi åkte så satt de åt både i midjan och runt låren. Men undertiden därnere så började de sitta lösare varje gång jag använde dom!! Och magen putar inte ut lika mycket mer heller :-)
/ Sofia Werlin

Kommentarer

♥Linda med Familj♥

Kommentar postad den

Vad härligt att de börjar synas på dina kläder, det är ju de man kämpar för :)



Hoppas att allt är bra med dig annars.

Kramar<3<3

Kommentera här