Läggdags och nya kläder imorgon (?)

Supernatural var tråkigt idag. Inget intressant avsnitt så jag kollade knappt på det. Får faktiskt vara lite mer läskigt så man vill kolla på det, annars struntar jag i det. Bilden på kläderna är klickbar...

Har nyss synat igenom Gina Tricot hemsida. Har hittat lite kläder jag vill få med mig hem imorgon när jag är i stan. Och det bästa är att för varje 250 kronor man handlar för får man en stämpel i ett litet kort, jag fattas en stämpel och den kommer jag få imorgon när jag handlar där. Totalt kommer kläderna gå på 457 kronor, jag har ett presentkort på gina tricot som är på 200 kronor vilket betyder att där är 257 kronor kvar att betala.

Får alltså min lilla stämpel i kortet och då kan jag byta in det och få yttligare 150 kronor i rabatt. Så totalt behöver jag bara betala 107 kronor för ett par kläder som egentligen skulle kosta 457 kronor. Ibland är jag minsann smart i mitt tankesätt. Men man får ju utnyttja alla chanser att få det billigare.

Nu ska jag krypa ner i sängen med min hemska förkylning och sova. Ska upp tidigt imorgonbitti. Ska vara på körskolan runt tio tiden då jag inte har någon nyckel och min körlärare är på körskolan igen vid den tiden, annars kommer jag inte in och då kan jag inte jobba! Uppdaterar imorgonbitti innan jag åker till körskolan, blir något mms inlägg under dagen sen. Lånar inte datorn på körskolan bara för att blogga...
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Ämmii

Kommentar postad den

Ja men eller hur ! usch nu får jag inga mer sovmornar inte :(

Emma

Kommentar postad den

Snygga shortsen var, måste köpa mig ett par. Har inte ett enda par :O

Kommentera här