Lördagskväll..

Har precis gjort vitlökssåsen till maten idag. Mamma kom precis hem från jobbet så vi ska snart äta. Min mage kurrar, har bara ätit frukost idag för har haft så ont i magen både igår och innan idag men nu verkar det ha försvunnit. Måste ha varit något fel på pastan jag åt igår. Var ju en pasta med musslor och räkor, kan inte ha varit fräsch!

Så nu får jag hoppas att jag får behålla maten nu ikväll. Har druckit proviva hela dagen och det har jag fått behålla så vi håller tummarna för att jag får behålla maten idag med. Vi ska ha god mat idag med. Kycklingfilé, kycklingspett, pommes chateau, bearnaisesås och vitlökssås och självklart sallad till detta. Bilden är klickbar..

Nu ska jag fixa det sista och sen blir det mat för min del. Ska kolla på melodifestivalen sen ikväll med. Vad ska ni göra för skoj ikväll?
Jag uppdaterar senare ikväll efter att jag har ätit och kollat på melodifestivalen.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Jimmy

Kommentar postad den

När ska du bjuda mig på käk då? ;)

christine

Kommentar postad den

jag skulle vilja ha en tatuering på ljumsken! ;)

Jimmy

Kommentar postad den

Haha självklart tycker jag det, maten ser ju riktigt riktigt god ut :D

Fick en kommentar när jag la ut bilden där hon frågade om jag var bög :P

Jimmy

Kommentar postad den

Haha ska nog komma ner rätt snart med andra ord ;) Kan jag passa på att ta en vända till tyskland på samma gång ;)

christine

Kommentar postad den

ja, det blir nog skitsnyggt! ;)

Cajsa

Kommentar postad den

grymt ja!:P hehe

vad tyckte du om mello då? :)

Marcus Å

Kommentar postad den

Grattis du är med i panelen, under morgondagen kommer frågorna! :)

Jimmy

Kommentar postad den

Kanon, då ska jag klicka mig in där på en gång ;)

Jimmy

Kommentar postad den

Jorå :P

Jimmy

Kommentar postad den

jadu jag gör inte mycket :P Kollar på tv med ett par polare.... du då? :P

christine

Kommentar postad den

Det kommer nog bli grymt ;)

När tänkte du ta och fixa det då? :*

Cajsa

Kommentar postad den

hehe ja, den va också bra! :D

xx C..

Malin

Kommentar postad den

SV: tack så mycket, hihi :) vad glad jag blir..



nu får jag motivation till att fortsätta skriva på boken, haha..

Jimmy

Kommentar postad den

haha jaså varför inte då då? :P Nu ska jag lägga mig tror jag... Natti natti på dig :D

Rita

Kommentar postad den

ser gott ut det där! :D

ja, Ginatricot har mkt fint och det är bra att de har mkt rea ibland ^^

kram och hoppas du har en trevlig helg!

Emmajuli

Kommentar postad den

Hoppas du haft en bra helg.

Kram Emma

Kommentera här