Kvällens outfit...

Tänkte att jag kunde släga upp en bild på min mysdress innan jag loggar ut och hoppar ner i sängen. Funderar på att börja läsa en ny bok, men vet inte vilken. Har några stycken att välja på.. Mysdressen är supermysigt. Känner mig inte lika frusen mer som jag brukar göra. Tror dock inte att jag tänker sova i den under mitt duntäcke kommer ju vakna upp utav värmeslag inatt annars.

Linne - Vila
♥ Mysdress - H&M
♥ Halsband - Studentpresent från min vän Steffie:)

Måste bara lägga upp någon bild på mitt hår med. Älskar det när det blir sådär självlockigt. Man skulle kanske ta och sluta med plattången. Eller vad tycker ni?


Glöm nu inte bort att kika in här imorgon då jag ska lotta ut ett armband i en liten tävling. Jag hoppas att ni vill vara med och tävla :) Tills dess får ni sova så gott. Vi hörs imorgon innan jag åker iväg och shoppar.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Dress Like a Princess

Kommentar postad den

jag slänger upp en bild på innehållet imornbitti :) nu ska jag krypa ner i sängen å kolla tv! :) kram

uff3

Kommentar postad den

om det finns ett armband som killar kan använda så är jag lätt med ;);) kisseeess <33

N A T A S C H A

Kommentar postad den

hehe ja visst äre:D!

har du gjort din bloggdesing?

as snygg iaf :D vet du ngn som kan göra?

puss /N

Dress Like a Princess

Kommentar postad den

Gör de :) Nu ska jag också krypa ner i sängen! Sov gott.. Kram

Tessi

Kommentar postad den

aa de ja mena..

okej :D hur långt har du sett?

Tessi

Kommentar postad den

okej får ja fråga om ni har sett en sak!? tänkte om ni kanske inte har sett de och ja säger något fel

Anonym

Kommentar postad den

Godnatt :)

Elise

Kommentar postad den

kan verkligen inte vara skönt alls. och inte minst sagt att det är groteskt också. måste nästan göra ont i foten..



thihi men man tackar =D

Ida Björck

Kommentar postad den

mysig outfit :)

N A T A S C H A

Kommentar postad den

okay :D tack tack!

skit snältt hoppas du haft en bra kväll !

puss / N

N A T A S C H A

Kommentar postad den

okay!

sjukt snygg iaf =)

puss / N

Amir Akrouti

Kommentar postad den

sv: tackar så jättemycket :D

J O N N A

Kommentar postad den

ja mums, megagott :D

Usch nej, dom kan vara riktigt hemska :P Kramar, sov så gott :)

Designa din blogg - Designhjälp i enkelt format

Kommentar postad den

Haha.. ja man tackar o bugar för den komplimangen..;)

Gabriel

Kommentar postad den

Jo men precis, dom idioterna förstör matchen bara.



Jag tycker att du ska ha lockigt, det passar dej finfint;)

Ida Björck

Kommentar postad den

svar: förstår det :)

uffe

Kommentar postad den

haha gött det, du har iaf en köpare då ;)

Fia

Kommentar postad den

Hej! Var gärna med och tävla om ett läppkit i min blogg!

Ha en bra dag! Kram :)

Fredrik

Kommentar postad den

Lätt att du ska läsa "The Dirt" :D Sjukt bra bok om världens bästa rockband Mötley Crüe ^^



Och ja, du var riktigt fin i det där självlockiga, tyckte jag iaf :D

Melina

Kommentar postad den

fint!

N a t h a l i e

Kommentar postad den

Gud vlket fint hår du har :) har du självlockar ?

Tessi

Kommentar postad den

har du sett när man fick se in i 2framtiden" hur de skulle bli då? när gabby har ett tjockis barn m.m

E.

Kommentar postad den

Tack!

Puss.

Sofia

Kommentar postad den

Sv: Åh, vad kul att det åtminstone finns en som läser min blogg :P Jag vet att det var ett tag sen jag bloggade nu men jag har inte haft så mycket inspiration.. :/ Men jag lovar att jag snart är back on track ;P



Fin förändring av bloggen förresten... Jag gillar det starkt ;)

Kram

Cissi

Kommentar postad den

Tack! :) Skippa platttången, ibland iaf. jag tycker det är skitfint med sånt hår du ar på de där bilderna... jag brukar ha en fläta över natten så jag fuskar till mig såna! =)

MALIN

Kommentar postad den

fina bilder sötnos. pöss

Brunetten Sanna E

Kommentar postad den

du är så go mot mig!

tack!

Pernilla

Kommentar postad den

Hur är läget =)?

Malin

Kommentar postad den

Ditt hår är jättefint! Sluta platta :) Såklart, gör som du vill, ha det bra :)

Kommentera här