Du får mitt hjärta att ta ett glädjeskutt!!

Tänk att en person kan få en att bli så oerhört glad. Dina sms, dina kommentarer här i bloggen och på msn förgyller min vardag och det är jag så himla tacksam för. Tack, Linus! Du förgyller mina dagar ska du veta! ♥

Snart ska jag krypa ner under mitt relativt varma täcka och kolla på en film tänkte jag, det är ju The Fog på tv3 idag, inte för att jag tycker den är så himla bra men den går att se. Kommer dock somna efter min jobbvecka. Ska ju jobba imorgon, söndag och på måndag med. Men jag får tänka på att jag har dubbelt betalt både lördag och söndag.
vad ska ni hitta på under helgen då? Någon mer än mig som ska jobba?

Ska snygga till lite på rummer snart annars får jag panik imorgonbitti när jag vaknar och efteråt är det tid för mig att krypa ner under täcket. Ska slänga iväg några sms med till lite folk, framförallt till Sandra som jag inte har pratat med på lääänge!!
Vi hörs imorgonbitti igen mina hjärtan! Ni får sova så gott sen när ni nu ska lägga er! Jag vet iaf att jag kommer somna jättesnabbt och sova gott kommer jag sannerligen att göra!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

frida

Kommentar postad den

Såliteså! :)

Gjort något speciellt i veckan?

frida

Kommentar postad den

Härligt att höra!

Jotack,det är faktiskt jätte bra med mig :)

dana

Kommentar postad den

jaa! hon är fruktansvärt snygg! =)

humorsajten

Kommentar postad den

Hejsan! allt bra med dig idag? händer ikväll?

Uffe

Kommentar postad den

hehe förutom lite emo-smycken till min outfit imorrn så..nej tyvärr :/ hann tyvärr inte. de får bli nästa vecka istället ;) funderar dessutom faktiskt på att köpa ett av dina armband också :D kisseeess <33

Linus

Kommentar postad den

Du som förgyller mina :)



Hoppas att du får det mys till filmen och att du sover skönt oh gott under täcket sen. Wish i was there :>



Nattinatti gumman. Godnattpuss <3

fanny

Kommentar postad den

vad kul att de finns nån i ditt liv som förgyller din tillvaro! =)

Mindy

Kommentar postad den

Söt bild på dig :) Ha en skön lördag..

Fia&emelie

Kommentar postad den

fin bild =)

emelie

Kommentar postad den

vilken fin bild! :)

Kommentera här