Torsdagkväll...

Vet ni hur varmt det är på mitt rum? Och jag har ändå bara datorn igång men jag har även båda mina fönster helt öppna. Hur ska man kunna sova sen? Har alltid fönsterna öppna men så vaknar man på morgonen av att man fryser som bara den.

Hörde en låt med Lazee feat. Neverstore - Hold On innan på MTV. Så gick in på youtube och hittade orginalet med Neverstore. Ska jag vara ärlig så gillar jag båda versionerna men orginalet håller i längden. Visst Lazee är bra men nej det blir inte samma sång. Vad tycker ni? Är orginalet bättre än versionen med Lazee? Berätta vad ni tyckte.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och så. Kolla på någon film sen tänkte jag. House of Wax är ju ikväll på kanal5 men den är så sjuktdålig så den tänker jag inte ens kolla på. Det får bli SATC vid elvatiden, den serien gillas även om det är äldre avsnitt men det är fortfarande lika bra.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

uffee

Kommentar postad den

hehe jo det kunde ja nästan tänka mig att du gjorde, gillar Justin allså ;) men ja orginalet e såå mkt bättre, ja gillar nt Lazee..Btw, mitt rum e likadant, varmt som f**n. omöjligt att somna :(:( puussaar <3

DOLLY

Kommentar postad den

tack sötnos :) man kan rösta en gång om dagen :) det står över när man kan rösta igen. Hoppas du får en underbar fredag. kramis

Kommentera här