Söndag, blåmärke och lugn dag!

Tidig morgon i vårt hushåll idag! Tuva-Li tyckte att det var morgon redan vid halv sju imorse. Jag hade gärna sovit ett tag till, då jag inte kom till ro inatt..

Grannarna under samt ovanför hade båda fest och jag har jättesvårt för att somna när det är för mycket oväsen. Tuva-Li somnade gott efter många om och men!

Jag somnade till ett tag men vaknade till vid tolv igen och då var det fortfarande liv. Lyckades somna om snabbt igen fram till halv två ungefär när jag vaknade av ett himla liv. Var väl något tjafs på någon utav festerna, för snabbt där efter blev det prat i trappuppgången innan de tystnade och försvann ut. Så när Tuva-Li vaknade imorse var jag inte jättepigg men nu har det ordnat till sig i alla fall. Tuva-Li ger igen genom att springa runt här hemma..

Har fått en himla fint blåmärke i pannan efter min lilla incident på lekplatsen! Skrev om det iförrgår att jag gick rakt in i gungställningen där..

Trodde att det bara var en liten bula som skulle lägga sig! Upptäckte dock igår när vi kom hem från babysimmet att jag hade börjat få ett fint litet blåmärke där.

Sminka över det är inte det enklaste heller, ska man täcka det för att sedan använda foundation och puder över så blir det så himla kakigt. Så jag skippade det igår, som tur var så skulle vi inte ut på något shoppingställe och vara bland folk på det viset. Får hoppas att det lägger sig så man slipper skämmas och att folk ska kolla..

Nu blir det lite frukost för min del medan Tuva-Li leker! Ska även skapa en exportfil så alla kommenterar samt inlägg följer med till nya bloggen, snart är det dags för flytt! Kram på Er så länge 🌸

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Kattis

Kommentar postad den

Det vart verkligen en ordentlig smäll i skallen..hoppas de vackra blå nyanserna avtar snart!😋

Svar: Haha det hoppas jag med 🙈
Sofia Werlin

Gabriella

Kommentar postad den

Fiiina du, ajj att få ett blåmärke i pannan!!

Svar: Tack söta du <3
Ja inget skönt alls 😬
Sofia Werlin

ajlimullersandvik.blogg.se

Kommentar postad den

det var inget litet blåmärke nej!! Huu!

Svar: Nä det blev rätt rejält 😬😩
Sofia Werlin

Emma

Kommentar postad den

Men så snyggt! Sånt där trodde jag att jag var ensam om att lyckas med 😁 Ha en fin dag! 🌸
http://nouw.com/emmaochmelissa

Svar: Haha vilken tur att jag inte är ensam om det 🙈😂
Sofia Werlin

Malin

Kommentar postad den

Lite att pyssla med nu då ju :)

Svar: Jaa 😍
Sofia Werlin

freja

Kommentar postad den

ojdå, hoppas blåmärket lägger sig snart ! sånt där händer mig hela tiden, lyckas alltid skada mig på något vis. Simmade rakt in i kanten av en pool en gång, blev inte så fint märke i pannan efter det haha.

Svar: skönt att man inte är ensam om att få blåmärken på de mest konstigaste ställena 🙈
Sofia Werlin

Tilda Barkselius

Kommentar postad den

Segt att du inte lyckades sova riktigt, men spännande med portalbyte :)

Svar: Ja det ska bli skoj med ett portalbyte ☺️
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Fina du 🌸

Svar: Vad kul att du tycker det vännen 😊

Alice

Kommentar postad den

Man ställde ju bak klockan inatt, så hon sov ju rätt länge ändå 😉

Svar: Haha kom på det sen 😉
Sofia Werlin

Heléna

Kommentar postad den

Men jisses.. tänk om det varit massor med folk som sett =) Jag svimmade tidigare i år och fick ett sånt här fint blåmärke http://hemmahoshelena.blogg.se/2016/february/men-alltsa.html =)

Svar: Haha ja himla tur att där inte var något folk som såg 😂🙈
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Svar: Hahaha bra du höll koll på dem vännen 😃😃😂😂👌🏼👌🏼

Netti Starby

Kommentar postad den

Aj vad ont det ser ut och vad jobbigt att dina grannar hade fest! Kramis

Svar: Haha ja inget skönt 🙈
Sofia Werlin

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Kommentar postad den

Aj då ser inte alls skönt ut :(. Hoppas att blåmärket bleknar snabbt :/

Svar: Neej 🙈
Ja det hoppas jag med att det gör :D
Sofia Werlin

carolines

Kommentar postad den

Fin bild på dig!!

Svar: Tack söta du! 🌸
Sofia Werlin

ullie

Kommentar postad den

åhhh nej men va rädd om dej usch då

det är inte roligt när de små vaknar tidigt de vet inget om någon omställd klocka hi hi

Svar: Tack fina du 😍🌸
Sofia Werlin

Kommentera här