Epson EcoTank ET-3600!

I samarbete med Buzzador har jag fått möjligheten att testa Epsons EcoTank ET-3600! Jag är överlycklig här hemma..

Första gången när man kunde anmäla sig till denna kampanjen kom jag inte med! Inte så konstigt med tanke på hur många som sökte och hur många som kom med i kampanjen.

När jag fick mail om att dem utökade kampanjen med 20 stycken nya testare skickade jag in min ansökan på Buzzador direkt. Hade inga större förhoppningar om att komma med denna gången heller.

Tala om att jag både blev chockad och himla glad när jag såg att där var ett mail från Buzzador i inkorgen tidigare idag! Trodde först att det var ett mail om en ny kampanj eller mail om någon av kampanjerna jag har ansökt till. Lyckan blev total när jag såg att jag var en av de tjugo som hade kommit med i kampanjen med Epson EcoTank ET-3600.

Så nu ska här testat en massa och skrivaren ska sättas prov! Allt för att jag ska kunna skriva så ärliga och bra recensioner som möjligt. Lovar att Ni läsare ska få ta del av hur skrivaren är också.

Lite information om Epson EcoTank ET-3600:

ET-3600 EcoTank-skrivaren är det perfekta valet för alla hemmakontor ‒ den är pålitlig och minskar utskriftskostnader med i genomsnitt 74 %, Denna 3-i-1-bläckstråleskrivare med funktioner för utskrift, kopiering och skanning ståtar även med dubbelsidig utskrift, vilket hjälper till att ytterligare sänka dina driftskostnader genom att minska pappersförbrukningen med hälften. Den skriver ut upp till 11 000 sidor i svartvitt och färg, vilket hjälper dig att uppnå en mycket låg kostnad per sida.

ET-3600 är utrustad med Wi-Fi och Wi-Fi Direct och kan utnyttja alla funktioner i Epson Connect. Skicka dokument till utskrift och skanna från smartphones och surfplattor med hjälp av den kostnadsfria appen Epson iPrint. För ytterligare flexibilitet kan du till och med e-posta filer från valfri plats i världen via Epson Email Print.

Inlägg i samarbete med Buzzador
Innehåller klickbara länkar!

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Göteborgsmamman

Kommentar postad den

MEN KUL! Jag är också en av de 20 - ska bli kul att se vad du tycker om den! :)
Kram <3

Svar: oh vad skoj 👏🏼😍. Ska bli spännande att få läsa din recension med om produkten
Sofia Werlin

Miss Tosse Queen

Kommentar postad den

Så kul, grattis 😃🌸

Svar: Tack vännen! 😍🌸
Sofia Werlin

Kommentera här