Planering inför kommande dagar!

Sol och regn om vartannat - märkligt väder! Men det är ett riktigt höstväder, blåser inte lika mycket idag som det gjorde igår. Dock blåser det alltid lite mer eller mindre med tanke på att vi bor nära havet..

Tuva-Li somnade i min famn, så just nu är jag låst till soffan! Ska strax lägga över henne i sin säng så jag kan få fixa med lite smått här hemma. Fortfarande inga planer för dagen så det blir lugnt bara.

Ska skriva upp vad jag behöver handla hem till Tuva-Li's kalas tänkte jag. Har en lista på mina anteckningar här på telefonen men vill ha en i plånboken med, så man är på den säkra sidan. Behöver faktiskt inte handla hem så mycket mer. Handlade lite igår när vi svängde inom city gross innan vi skulle hem till Cassandra och Amy.

Grönsakerna och den rivna osten handlar jag nästa vecka, så det inte blir dåligt. Tänkte handla hem det sista i tillbehör nu i helgen. Behövs lite salsa och nachos som jag inte handlade igår, bara små salsaburkar och det känns dumt att handla små när det finns större på andra ställen.

Måste köpa hem vit marsipan till tårtan då den ska täckas med det! Förhoppningsvis kommer det bli himla bra, så man vågar visa bilder här i bloggen sen..

Angående mitt försvunna paket så var företaget så snälla att de har skickat ett nytt, där det krävs legitimation för att få ut paketet! Fick sms för ett tag sen att det hade kommit, så ska hämta ut det imorgon tänkt jag. Om vi inte går dit lite senare när jag är klar här hemma. Har inte hört något om det andra paketet än och jag lär inte göra det heller tror jag.

Jag är himla tacksam att företaget jag beställt från ville skicka ett nytt! Även om det inte är dem som har gjort något fel med det. Det är vad man kan kalla för perfekt service och att vara mån om sina kunder. Kommer att handla därifrån fler gånger (i alla fall när det ska göras tårtor).

Nu vaknade Tuva-Li till så ska fortsätta mysa med henne! Sen blir det att skriva upp en shoppinglista och fixa här hemma. Missa inte att anmäla Er till ~månadens blogg~.
Kram på Er 🌸.

Foto av: Picture by Cassie

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kommentar postad den

Åh så söt :)

Svar: Tusen tack 😘🌸
Sofia Werlin

Misstossequeen

Kommentar postad den

Åh vad skönt att du fick ett nytt paket! :) Det är verkligen perfekt service :D

Svar: Ja det ska bli mega kul med fotokursen :) Hoppas bara att jag lär mig något också haha.
Ja men absolut gumman!! :) Vi träffar er merän gärna! :) <3

Terese

Kommentar postad den

Vad skönt att företaget ville skicka nytt!
Men vilken finis!!

sv: Skönt!
Jag tyckte det var en rätt stor förändring, i alla fall i början för jag bloggade på Blogg.se innan jag började här, men jag trivs här faktiskt :) Roligt att testa nya portaler också tycker jag :)
Kram

tess

Kommentar postad den

Gud va söt hon är!

MALIN

Kommentar postad den

Men åååh, vilken underbar bild! Kram

Kommentera här