By Margarete Nudel!

En av sponsorerna till min bloggmiddag var By Margarete Nudel! Vi fick jättefina produkter från Margarete och jag tänkte att Ni skulle få se dem i detalj i detta inlägget.

By Margarete Nudel är en personlig butik som både har en onlineshop samt en butik/showroom i Stockholm. By Margarete Nudel satsar på att ta in små partier för att varje person ska känna sig unik med sitt smycke eller produkt.

En del av By Margarete Nudel's intäkt doneras till bröstcancerforskningen, Prostatacancerförbundet, Neuroförbundet, Alzheimerförbundet och RFSL Ungdom. Jag tycker att det är toppen, då min morfar gick bort i prostatacancer och jag tycker inte att fler ska förlora sina närstående i dessa sjukdomar.

De fina produkterna vi fick:

Tessie poncho/sjalHenny handsmyckeFia nagelfil och en värdecheck!
Ponchon kommer bli perfekt nu i höst när kylan kommer smygandes!
 

Närbild på poncho/sjal, handsmycket och nagelfilen!

Närbild på ponchon/sjalen!

(inlägget innehåller adlinks/i samarbete med By Margarete Nudel)

 
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Kattis

Kommentar postad den

Riktigt fina grejer ju!:D

Amanda

Kommentar postad den

Åh vilka fina produkter ni fick! :D

Kommentera här