Tisdag, klibbigt och kommande planer

Jätteskoj att så många redan är med och tävlar om vinsten från Libero! Det är ju ett tag kvar på tävlingen, så jag hoppas att fler hittar till den. Tävlingen hittar Ni i inlägget under detta!

Tuva-Li sover igen efter en tidig morgon eller ja tidig kanske man inte kan kalla det, hon sov till halv åtta. Själv vaknade jag vid sextiden, inget ovanligt. Kroppen är helt enkelt inställd på att vakna då. Fick fixat lite här hemma innan loppan vaknade. 

Har bland annat hunnit med att fixa inför en kommande sak. Väntar dock att gå ut med det tills vissa delar är spikade, men jag hoppas att det blir uppskattat och att det är något folk vill. Mer om det längre fram!

Inga planer för denna tisdagen! Mulet idag och lite blåsigt. Rätt skönt måste jag säga för igår var det klibbigt som bara den och det man kunde knappt vistas utomhus. Vi var ute ett tag efter att vi hade hämtat paketen, men Tuva-Li verkade inte alls gilla det igår så jag valde att gå hem.

Så mestadelen av dagen igår hade hon blöja på sig, trots det var hon varm och klibbig. Jag tyckte själv att det var jobbigt igår, ännu värre har det säkert varit för lillan. Nog för att jag gillar sommaren och värme, men när det är klibbigt så är det jobbigt!

Nu ska jag svara på kommenterar och sedan fixa lite här hemma! Uppdaterar senare igen.
Bild inför den kommande saken!

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Days by Johanna

Kommentar postad den

Det skulle behöva åska och rensa upp luften lite :(

Så tråkigt sånt när folk säger de skall komma och hälsa på men aldrig kommer sen :/ Hugo och jag kommer gärna och leker en dag om du vill :)

Mamma Malin

Kommentar postad den

Åh, vi hade det klibbigt igår med och det verkar bli likadant hela veckan här. Var precis ute en sväng men nu när jag kom in var det rätt skönt att sätta sig med fläkten i ansiktet, haha!

Kommentera här