Lugn dag, lite regn och värme

Just nu önskar jag att det hade regnat ordentligt och åskat, för det är klibbigt som bara den och Tuva-Li är extremt gnällig då hon inte kommer till ro i värmen.

Har regnat lite till och från under dagen men inte så det har svalkat! Blåser lite och eftersom vi bor på tredje våningen har jag öppnat upp våra fönster i lägenheten samt balkongdörren, tänkte att det kunde bli lite tvärdrag, men det hjälper inte så mycket. Får hoppas att det blir svalare ikväll!

Annars idag har vi inte gjort så mycket! Jag har fixat här hemma medan Tuva-Li har tagit kortare sovperioder. Fick i mig en lättare lunch med, är inte alls sugen på mat i denna värmen. Tuva-Li äter också dåligare, så länge hon dricker och kissar och är pigg så oroar jag mig inte.

Nu ska jag fixa lite till medan loppan sover! Uppdaterar lite senare igen och missa inte tävlingen längre ner.


/ Sofia Werlin

Kommentarer

Vicktoria - Mamma & gravid ♡

Kommentar postad den

Ja visst är de söta, älskar färgen och mönstret :)

Gabriella

Kommentar postad den

Här har det både åskar och regnat!!

Marie

Kommentar postad den

Ja varit varmt här med, men mer torr sommarvärme. Men i fredags hade ci också sådan där kvav åskvärme

Days by Johanna

Kommentar postad den

Ja hade hoppas på åska igår, men ikke! :)

Ja det har redan trillat in många nomineringar, så kul!

Vad kul, då får vi hitta en dag som passar, jag letar upp dig på Fb så kan vi bestämma mer där :)

Malin

Kommentar postad den

Här är det också riktigt kvavt och fuktigt så lite åska och lte regn på det hade inte skadat :) bara solen hittar tillbaka

Mamma Malin

Kommentar postad den

Näe, jag vill mest ha kall mat i så fall!

Johanna Utterberg

Kommentar postad den

Inte kul när det är kvavt och åskvärme! :/

Cassandra Haraldsson

Kommentar postad den

Så söta bilder! :)

JoJo

Kommentar postad den

åska är väldigt mysigt tycker jag. tyvärr åskar det alldeles för sällan. haha :P

sv; jag tycker absolut att du ska ta dig ut på en shoppingrunda snart :) hehe förstår att det lätt bli så att det är tuva-li som får kläder. är lätt att man skämmer bort dom små antar jag :)

Kommentera här