Min finaste skatt

Idag har vi varit i stan och fikat med Angelica och hennes Levi. Himla mysigt att gå i stan idag i det fina vädret. Blev ingen shopping heller, fastnade inte för något skoj.

Himla strul med biljettautomaterna när jag skulle köra hem, så ska kolla kontot noga de kommande dagarna så dem inte drar en högre summa. Var problem med dem imorse med när vi skulle parkera, fick göra det tre gånger innan det fungerade.

Imorgon blir det nog en tur ut på Väla! Ska byta lite kläder som Tuva-Li har fått, som jag tyckte var lite pojkiga. Förhoppningsvis hittar jag något snnat roligt att byta till. Åhléns har en massa fint i klädväg faktiskt!

När vi kom hem idag låg Tuva-Li's fina namnmössa från Novisen Design i brevlådan! Tog en större storlek, då jag gärna vill att hon ska ha den längre. Ska in och beställa någon till, fast i annan färg och med annat motiv!

Nu ska jag runda av inlägget, lillan sover sen cirka en timme tillbaka och jag ska passa på att kolla på tv innan det är dags att sova.


/ Sofia Werlin

Kommentarer

Josefin Ogarp

Kommentar postad den

Vad mysigt! Ska också ta mig ut och träffa dom någon dag :) Har inte träffat Levi än trots att han och min son är födda med bara några dagars mellanrum :/
Älskar Åhléns kläder!!

Kommentera här