Regn, helgplaner och lite mer regn

Regn regn och så tar vi lite mer regn!
Det är så dagen har sett ut i stort, så fort jag har tänkt gå till affären för att handla lite och hämta ut paket till bloggmiddagen, så har himlen öppnat sig! Nog för att jag har regnskydd till vagnen men ta ett paket i regnet, då lär pappret vara sönder när jag hade kommit hem.

Fredag imorgon igen och vi har inga större planer för dagen!
Förhoppningvis är det lite uppehåll så vi kan gå bort och hämta paketet. Annars får jag ta det i helgen när vi ändå ska iväg, lasta in det i bilen, smidigast egentligen och Tuva-Li slipper bli arg för att hon inte ser något från vagnen.

Veckan har gått otroligt fort tycker jag, helgen lär väl gå ännu snabbare.
Ska iväg till Åstorp i helgen och vara hos lillasyster på lördag. Mamma och hennes man skulle in och se någon spela på Sundspärlan och lillasyster ville inte sitta själv hemma. Är det bra väder går vi kanske upp till byn, dem har något som heter Torparedagarna, inte för att jag tror att där är något intressant men aldrig fel att kolla lite. Ska se om jag lyckas få tag i min tatuerare med (om de har öppet på lördag) och prata lite om en ny tatuering.

Nu ska jag läsa lite bloggar och svara på kommentarer! Uppdaterar bättre imorgon, sov gott sen alla fina!
Idag ser man inte över till Danmark så mycket regnar det! Och min lilla bil har äntligen fått en p-plats.


/ Sofia Werlin

Kommentarer

Gabriella

Kommentar postad den

Men åh så tråkigt väder, likadant här.. :/

Netti Starby

Kommentar postad den

Vad roligt att du ska tatuera dig och det vill jag också göra :-D Kram

Johanna Utterberg

Kommentar postad den

Skönt med lite regn ändå och låter som ni har mysiga helgplaner! :)

Misstossequeen

Kommentar postad den

svar: tack :)

Det är bra att hon var pigg och glad ändå :)

Tilda Barkselius

Kommentar postad den

Ja veckorna går så himal fort verkligen!

Misstossequeen

Kommentar postad den

Svar: Nej bloggtips kan man aldrig få för mycket av tycker jag! :D

Kommentera här