Väla och shopping

Snart är även denna dagen förbi och vi har varit hemma sen ett par timmar tillbaka. Inte så mycket folk på Väla för att vara sportlov, i alla fall inte vid elvatiden idag.

Skulle kolla på kläder till mig, kommer hem med en ny klänning till Tuva-Li istället. Får kolla i stan imorgon när jag ska in dit och träffa Caroline och hennes lilla. Hittade en snygg tröja på H&M så jag hoppas att den finns i stan med. Tänkte i så fall ha den, en kjol och min rosa kofta på måndag när vi ska vara med på Nyhetsmorgon.

Har en trött liten fröken här hemma, så snart är dags för pyjamas, ren blöja och amning. Inatt sov hon i sitt fina babynest från Lillstrumpa.nu, ett lite större nest som är otroligt fint, kan visa bilder på det imorgon. Men väntar Ni barn eller precis har fått rekommenderar jag att ni spanar in Lillstrumpa.nu.

Nu ska jag mysa lite med skruttan innan det är dags för nattning. Att ligga i babygymmet börjar bli tråkigt, snart kommer krokodiltårarna!
Nya klänningen från Newbie.

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Josefin Ogarp

Kommentar postad den

Jag är verkligen superförtjust i Newbies kläder! Så mycket fint!! Skulle kunna spendera en miljon på deras plagg ;)

Svar: Ja, man skulle vilja ha det mesta från Newbie 🙈
Sofia Werlin

Kommentera här