Jobbig natt..

Kort liten uppdatering! Natten till idag var jobbig, Tuva-Li sov i cirka en och en halvtimme igårkväll, sen fick hon en rejäl hostattack.

Tillslut blev hon så himla ledsen så hon grät/skrek om vartannat. Kände mig helt hjälplös och jag testade alla knep för att trösta henne, inget hjälpte! Gjorde en flaska med ersättning, halv henne den och då blev hon lugn. Hon lyckades somna halv två igen, men så fort jag la ner henne i sitt babynest, så vaknade hon.

Så natten till idag har jag sovit halvsittandes med lillan på bröstet. Hon vaknade till vid halv fem igen av en hostattack men somnade om ganska snabbt igen. Själv har jag sovit som en kratta och på tre dygn har jag fått totalt sex till sju timmars sömn totalt - vilket resulterade i att jag bröt ihop när jag kom hem från mammagruppen innan..

Lillan sover just nu, jag ska kolla klart på Grey's Anatomy sen ska jag försöka få några timmars sömn, fall i fall lillan får en lika jobbig natt. Själv har jag varit vaken sen klockan fem imorse..
Får bli en bild som är några dagar gammal! Vill ha tillbaka min pigga lilla tjej..

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Ramona

Kommentar postad den

Men så jobbigt :( Att det inte ger sig. Man är ju så orolig även på nätterna att man knappt sover alls. Krya på er nu :) Kram

Frida

Kommentar postad den

Jag hoppas verkligen att hon blir bättre snart :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Kommentar postad den

Usch låter jobbigt :/

Jennysen

Kommentar postad den

Hoppas hon mår bättre snart...

Sv: Tack så mycket! <3
För att gå på babysim så behöver jag ett barn, och något sådant är jag inte säker på att jag kommer få tyvärr.... :/

linah

Kommentar postad den

kram <3 <3

Anonym

Kommentar postad den

Sötis ❤️ Så söt hon är, min kusins dotter var inte söt vid denna ålder men Tuva-Li 😍😍😍 så söt

Kattis

Kommentar postad den

Nämen då stackars liten och jobbigt för dig också...svårt att fungera normalt utan sömn.
sv: härligt!:) då har jag uppnått en del av mitt mål med bloggen!:)

Sarah

Kommentar postad den

åh tack =) fin bild . älskar barn =)

Kommentera här