• Små snabba inlägg •

Hej hej från ett soligt och varmt Rhodos! Blir lite korta inlägg samt att det går lite tid mellan inläggen här i bloggen, men har man semester, så har man! Trots att vi har WiFi på rummet, så vill jag inte ägna stor tid åt mobilen!

I dag har dagen spenderats på stranden i en härlig solsäng. Jag gick upp på rummet lite tidigare och la mig för att vila, nu ska jag ta ett hopp in i duschen och fixa till mig inför kvällen lite.

Mina nässelutslag har blivit bättre härnere, fram tills i går, när jag tog en hamburgare och där var både rå tomat, ketchup och chilisås i den. Så jag verkar ha hittat källan till problemet - saker med röda färgämnen i!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Kanske kommer ett inlägg till lite senare i kväll, beror på hur bra WiFi:et är.


/ Sofia Werlin

Kommentera här