• Shopping till loppan •

Förr shoppade man kläder och dylikt till sig själv, nu handlar man saker till mitt älskade lilla hjärta! Men jag lägger hellre pengarna på henne än på att handla till mig själv, jag har redan en massa kläder och saker.

Klickade hem en fin babysitter i helgen, så den borde komma nu i veckan. Bra pris på den också inne på lekmer. Ordinarie pris var 699 kronor men eftersom lekmer hade kampanj i helgen, betalade jag bara 379 kronor för babysittern, som hittat tycker jag. 

Bäst av allt är att man kan ställa in den på tre olika sittlägen samt om den ska gunga eller vara stilla, så får hoppas att min lilla loppa gillar att sitta i den sen.


/ Sofia Werlin

Kommentarer

anna

Kommentar postad den

Hoppas du får rätt vara nu då, om du läser på deras fb sida så förstår du vad jag menar ♡ massa grattis igen till bebis

Svar: Min skötväska blev rätt iaf så hoppas att det blir rätt även denna gången :)
Sofia Werlin

Kommentera här