• Hemgång •

Äntligen har vi fått bli utskrivna från sjukhuset och har fått komma hem. En stor omställning men en välkomnad omställning. Kan säga att soffan var väldigt skönt att landa i om man jämför med sjukhussängen, äntligen kan man sträcka ut benen ordentligt.
 
Fick springa inom Kappahl och Apoteket på vägen hem, min vanliga bh satt inte skönt kan jag meddela. Sen skulle jag ha en massa från Apoteket med, lika bra att ha smärtstillande och så hemma. Smått mörbultad nertill om man får uttrycka sig så!
 
I kväll slipper jag även sjukhusmaten, vissa dagar har den varit helt okej, men oftast har den varit smaklös, men man får inte klaga, jag har blivit väl omhändertagen av all personal på avdelningen, så dem får dagens ros. I kväll blir det hemmalagade köttbullar.
 
Nu ska göra mig lite mer hemmastadd, uppdaterar när lill loppan sover och jag har tid.
 
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Sandora

Kommentar postad den

Så skönt! Förstår inte varför sjukhusmat ska vara så kass? Som om det inte är en pina redan att bara vara där!

Svar: Men precis och man betalar för det med!
Sofia Werlin

Anna

Kommentar postad den

Välkomna hem. Hittade din blogg förra veckan. Vilken överraskning du fick :) är du tillsammans med hennes pappa? Ha de så bra Mvh Anna

Svar: Tack tack!
Frågor om pappan väljer jag att inte svara på, varken här eller på Facebook.
Hoppas ni förstår det :)
Sofia Werlin

Sara

Kommentar postad den

Hej. Stort Grattis till tillökningen. Vilken överaskning! Finns pappa med i bilden och isåfall hur var hans reaktion? Jag hade ju blivit chokad :p stora lyckoönskningar!

Svar: Tack tack!
Frågor om pappan väljer jag att hålla privat, både här i blogg och på Facebook.
Sofia Werlin

Hjärtebarnsmamman ♥

Kommentar postad den

Grattis igen :) Skönt att komma hem! Hoppas allt går bra för både dig och lillan :)

Svar: Tusen tack <3
Sofia Werlin

Liza

Kommentar postad den

Åh så skönt och komma hem! Hon är en riktig liten sötnos!! Du vet vart du ska ta vägen när det blir dags för förskola....HihihiHaha

Svar: Tack Liza <3
Hehe ja, det är ju nära och bra att gå :)
Sofia Werlin

Anna Olsson

Kommentar postad den

Hej!
Jag känner inte dig...har precis börjat läsa din blogg.
Vill bara gratulera till detta fantastiska äventyr. Ditt livs äventyr.
Underbart!
Jättefin bebis! Önskar dig all lycka!
mvh Anna Olsson

Svar: Tusen tack <3
Sofia Werlin

Petra

Kommentar postad den

Härligt för er att komma hem💖
Bara du och bebis, få gosa, amma, sova och äta precis när det passa er.
Kram

Svar: Ja verkligen och framförallt, få gå ut i friska luften! 💕
Sofia Werlin

deckre.blogg.se

Kommentar postad den

Gott med hemlagat efter sjukhusmat :)

Svar: Verkligen!!
Sofia Werlin

Helahea

Kommentar postad den

Grattis till en underbar överraskning ❤️
Hittade din blogg i samband med min egna viktresa. Jag har dock fått hjälp av en gastric bypass.
Hoppas ni nykommet till ro därhemma.

Svar: Tusen tack <3
Sofia Werlin

Maggan

Kommentar postad den

Alltså - vilken underbar story jag nyss läst!
Kan inte ens tänka chocken när läkaren säger att det känns som det är en bebis...
Hon är alldeles ljuvligt söt <3
Stort lycka till

Svar: Tusen tack <3
Sofia Werlin

Emelle Beauty Sweden - Två flators fantastiska skönhetsblogg

Kommentar postad den

Wow.. vilken omställning! Läste precis dina senaste inlägg och jag ryser över hela kroppen.. Så mäktigt!! Alltså GRATTIS!!!! Vilka oväntade turer livet kan ta.. det är häftigt ändå! Och vilken sötnos du fick! Det här är ju så stort och vackert! <3

TÄVLING PÅ BLOGGEN NU! VINN FINA SMINK & SKÖNHETSPRODUKTER! :D -> http://emellebeautysweden.blogg.se/

Svar: Tusen tack <3
Sofia Werlin

Sara

Kommentar postad den

Hejsan! Jag tänkte kika med dig om du hört talas om ecigg? Vet du kanske om det är pålitligt eller inte? Hört lite saker om det från vänner men ingen som kan intyga något. Det enda jag vet är att man kan köpa ett kit på http://www.electrocigarette.se , hade varit tacksam för svar ! Ha en fortsatt trevlig dag :)

Svar: Tyvärr men jag röker inte!!
Sofia Werlin

Elin

Kommentar postad den

Åååh så fin! :)

Svar: Tack :)
Sofia Werlin

Skinnygoal

Kommentar postad den

Jösses en sådan chock. Jag hade brytit ihop totalt. Hela livet skulle vara förstört för mig om jag fick en unge nu. Jösses. Tur man är i princip nunna på den fronten haha :D

Lycka till med den lilla. Hoppas vikten börjar gå neråt nu igen när det inte är en bebis där inne :)

Lina

Kommentar postad den

Men stort grattis!!!!! Wow vilken grej!!!!! Så söt hon är!!!! Kram L

Sara

Kommentar postad den

Hej! Jag bara undrar, reagerade du inte på att du inte hade haft mens på nio månader?

Svar: Med tanke på x antal negativa tester och att mensen kan utebli vid viktminskning, så tänkte jag inte mer på det.
Sofia Werlin

Maija

Kommentar postad den

Hej! Förstår att du fått en stor omställning i livet nu! Grattis får man ju säga kanske.. Har själv varit med om samma 2013 så vet hur det känns att helt plötsligt ha ett litet barn att ta hand om! super söt är den lilla iallafall

Isabella

Kommentar postad den

så skönt att få komma hem! och så himla söt! :)

Kommentera här