Stel och öm..

Men inte av träningsvärk, även om det inte hade varit fel. Men i helgen kommer där säkert bli ömma muskler då jag tänkte klämma in lite träningspass.

Anledningen till att jag är stel och öm är för att jag igår var hos Danne på R2 Tattoo i Åstorp. Danne har gjorde en text på mig förra året samt ändrade om mina blommor nere vid ankeln.

Igår var det dags för ett nytt besök igen! Otroligt nöjd med den nya tatueringen. Trots att jag imorse när jag tog av plastet, tvättade av den och sen skulle smörja in den svor lite grann. Ibland vill man ha åtta armar. 

Men trots lite svordomar så är jag så himla nöjd!


/ Sofia Werlin

Kommentarer

POOS

Kommentar postad den

Jag har bott granne med studion men faktiskt inte gjort något där :/

Louise Sörensson

Kommentar postad den

Sjukt fin tatuering! :)

Svar: Tack så mycket :)
Sofia Werlin

Kommentera här