- Onsdag, Väla och pumpa -

Onsdag igen och här har det precis ammats klart. Medan Tuva-Li ligger och pratar glatt i sitt babygym ska jag passa på att äta lite fukost själv.

I eftermiddag blir det Väla tillsammans med mamma/mormor och säkerligen resten av Helsingborgs invånare, får vässa armbågarna om inget annat. Återstår att se om man hittar något på rean eller om man sparar pengarna på presentkorten jag har. 

Ska försöka hinna pumpa lite också innan vi blir upphämtade. Gillar bröstpumpen jag beställde hem, då den både stimulerar mjölkproduktionen men även att man kan välja att börja pumpa direkt. Eftersom fröken har varit lite envis den senaste tiden, vilket som tur är har börjat vända igen, så har funktionen stimulation på pumpen varit perfekt så inte mjölken skulle sina.

Nu ska jag gå och fixa min frukost och sen pumpa lite! Uppdaterar senare i eftermiddag. 


/ Sofia Werlin

Kommentera här