- Mysig tisdag -

Snart är tisdagen över och det börjar närma sig ett nytt år. Återstår att se om det blir någon snö nästa år eller om vintern blir mild.

Har inte blivit många knop i dag. Varit hemma fram till ett ungefär och sen blev det en fika hemma hos Jennie och barnen. Alltid lika mysigt att träffas. Märktes dock att man inte har tränat ordentligt sen Tuva-Li föddes, men det ska bli ordning på träningen efter efterkontrollen med. 

Börjar lätt med promenader när vädret tillåter det. Här finns bra gångar att promenera i och när jag har fått upp muskulaturen lite mer ska jag försöka ge mig på långrundan jag tog innan, Tuva-Li får frisk luft i vagnen och mamman får motion

Onsdag i morgon och jag ska eventuellt ut på Väla med mamma, tillsammans med alla andra galningar. Förhoppningsvis är det lugnt därute, annars vässar jag armbågarna. Spelar ingen roll om där är lite eller mycket folk, folk ska gå i rad ändå, trots att man kommer med en vagn. 

Nu ska jag amma lilla ärtan och sen fixa en lite sen middag. Ha en fortsatt mysig tisdag!


/ Sofia Werlin

Kommentarer

KikkiSandström

Kommentar postad den

När jag läser detta är det onsdag - så jag passar på att önska dig ett Gott Nytt År och lycka till med allt.

Svar: Tack detsamma :)
Sofia Werlin

Kommentera här