• Träningsfri dag, solarie & resa •

Ligger fortfarande och latar mig i sängen, träningsfri dag i dag, söndagarna brukar vara det. Ligger och funderar på om jag skulle köra ner och sola lite, i dag är det inget väder utomhus för att sitta och sola.

Vill gärna behålla den lilla färg jag har lyckats få, under sommarens få soldagar. Dels för jag ser piggare ut med färg på kroppen men även för att slippa bränna mig i solen nere på Rhodos

Det är mycket turer fram och tillbaka kring solarie, visst det är inte bra om det går till överdrift men ser jag till mig själv, som solar max en gång i veckan, 8 minuter per gång (ståsolarie), så är det inte lika farligt, kan jag tycka.

Jag väljer hellre ståsolariet, då rören dels är bättre i dem men även för att slippa ligga ner under en längre tid för att få samma färgresultat.

Nog om solarie! Häromdagen kom flygbiljetten inför resan till Rhodos och nu längtar jag ännu mer. Redan i går kunde jag logga in på taxfreen men jag väntar tills katalogen kommer, mycket roligare att bläddra i den än att kolla på internet. 28 dagar till avresa!!

Nu rundar jag av lite. Ska äta frukost - turkisk yoghurt med hallon och sen köra och sola samt handla hem lite lax och kött, glömde det när jag storhandlade tidigare i veckan. Uppdaterar lite senare i dag, ha en fortsatt mysig söndagsförmiddag.


/ Sofia Werlin

Kommentera här