Morgonträning och jobb..

Kroppen verkar inställd på att vakna 07:30 varje morgon, oavsett om det är jobb som gäller eller inte.

Likaså idag, 07:30 slog jag upp ögonlocken. Så jag packade ihop träningsväskan och körde till gymmet. För att vara lördagmorgon var där ovanligt mycket folk, men där var en del pass med. 

Men här blev det inte pass. Istället blev det styrkeövningar, bröst- axlar- och armar. Det avslutades med ett rejält benpass på 12 kilometer på löpbandet. Jag är otroligt nöjd över dagens träning!!

Nu ska jag fortsätta med det jag gör! Blir ingen mer uppdatering idag då jag inte är hemma.


/ Sofia Werlin

Kommentarer

Louise

Kommentar postad den

Wow, brukar inte kunna hitta motivationen att gå upp ur sängen och ta mig till gymmet på morgonen, bra jobbat!

Svar: Tusen tack :)
Blev ett pass imorse med efter att bemanningen på jobb hade ringt. Kunde inte somna om.
Sofia Werlin

Kommentera här